Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer krijg ik Android 15 in de tablet?

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2025 04:37 PM)
642 Weergaven
Els38
Navigator
Opties
In de tablet heb ik nog android 14. En ik krijg geen nieuwe softwareupdates meer. 

image

image
Wat de smartphone S21 FE met android 15 betreft is multiwindow in de tablet heel saai geworden. 

image

Want dit zie ik als ik multiwindow in de smartphone open met apps die ik nog kan gebruiken.

image
Ook het meldingencentrum met quick panel is in de tablet saai geworden.

image

En wanneer krijgt de tablet Galaxy Tab A8 of een beveiligingsupdate of de grote softwareupdate met Android 15 en One UI 7.0?
0 Likes
11 Antwoorden
Els38
Navigator
Opties
Verkopen? Nee, dat is niet slim. Want daarin gebruik ik dezelfde apps als in smartphone. Deze apps WiZ, Woordfeud, E-mail app van Samsung en Tado gebruik ik in smartphone ook. En ik ruil het pas in als de tablet zelf problemen geeft of als de interne geheugen vol is en ik het niet leeg kan maken wat nog niet zo is. En als een app wat niet van Samsung is problemen geeft in de smartphone wat ik ook in de tablet heb zonder problemen dan mag ik blij zijn dat ik de tablet Galaxy Tab A8 niet weg doe.aCZzZ9KdAy.jpg
Els38
Navigator
Opties
Security updates? Ik probeer het met Google op te zoeken maar deze link https://www.samsung.com/nl/software-updates/?srsltid=AfmBOor2geIyTTO0S47NwHr45R9Ob_18ZSOsl6cOAAYDKO-... van Samsung geeft alleen updates wat voor smartphones belangrijk is aan. Niet voor tablets. Verder vind ik websites waar ik niks aan heb. De website met Software updates wat paars gekleurd is dat is de website wat ik bezocht heb.1747425209623.jpg1747425209651.jpg
0 Likes