Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg update UI7 en android 15 maar kan deze niet installeren.

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
167 Weergaven
AdjeHoeks
Journeyman
Opties
Krijg de melding update via de PC.gaat om een A55 telefoon.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
AdjeHoeks
Journeyman
Opties
Ik vanmiddag mijn update UI7 en android 15 ontvangen en geïnstalleerd. Het werkt perfect en zie er goed uit. 😃

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Shiza
Student
Opties
Ik heb ook A55 maar heb de update ook niet gekregen nog. We kunnen niks anders doen dan afwachten blijkbaar.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @AdjeHoeks,

Bedankt voor jouw interesse in One UI 7! Ik heb het met plezier voor je opgezocht. Voor de A55 staat de update gepland voor in juni. Je kan de lijst met releasedatums vinden in de Samsung Members-app. Open de app ---> Klik rechtsboven op de megafoon icoon ---> klik op de 'One UI 7 met Android 15' bericht. Je krijgt dan de lijst te zien.

Je kan ons gerust laten weten of het lukt en laten weten wanneer je nog overige vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
AdjeHoeks
Journeyman
Opties
Ik vanmiddag mijn update UI7 en android 15 ontvangen en geïnstalleerd. Het werkt perfect en zie er goed uit. 😃
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen AdjeHoeks,

Ik wens je nog veel plezier met jouw A55 en One UI 7. Zie de onderstaande link nog voor meer informatie over de One UI 7. Wanneer je nog overige vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

https://bit.ly/3pEQfx9

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_GjFViOf
First Poster
Opties

Mijn bij Bol gekochte A55 blijkt Indonesisch (Azie) te zijn dus dat wordt wachten tot het hopenlijk in juni up te daten is. Mijn vriendin heeft wel een Europese landcode A55. Dus keurig de update ontvangen.