Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update One UI 7 voor de A55

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2025 05:48 PM)
343 Weergaven
RmmS
Pioneer
Opties
Ik heb de nieuwe opdate voor mijn galaxy a 55. Volgens het nieuws had ik die al moeten hebben. Heeft iemand daar ook een probleem mee. Vriendelijke groet RmmS
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RmmS,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag! Voor nu staat de update gepland voor juni. Zie voor de geupdate lijst in de Samsung Members-app. Open de app ---> klik rechtsboven op de megafoon icoon ---> 'One UI 7 upgrade met Android 15'. Bedankt voor jouw geduld. Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Diana70
First Poster
Opties
Ik heb nog geen update ontvangen van ui7
0 Likes
AdjeHoeks
Journeyman
Opties
Ik ook nog niet. Problemen bij Samsung met ui7. Ui8 komt eral aan. Sla de ui7 maar over.
0 Likes
RmmS
Pioneer
Opties
En de beveiligingsupdate van met? Ik nog niet groet RmmS
0 Likes
RmmS
Pioneer
Opties
Mei bedoel ik 😊
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Niemand kan dit versnellen voor jullie. Dus gewoon geduldig afwachten. Het komt vanzelf!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RmmS,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag! Voor nu staat de update gepland voor juni. Zie voor de geupdate lijst in de Samsung Members-app. Open de app ---> klik rechtsboven op de megafoon icoon ---> 'One UI 7 upgrade met Android 15'. Bedankt voor jouw geduld. Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes