Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A-serie loopt vast bij gebruik van de AH-app/Wi-Fi

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2022 03:27 PM)
10703 Weergaven
Jeanette63
Journeyman
Opties
Wie heeft er nog meer problemen met de A51 bij de AH, eerst gaat die vanzelf uit,en nu heb ik de nieuwe update en kom thuis,werkt mijn WIFI niet meer, kost moeite om de mobiel opnieuw op te starten, lijkt eerst of de gecrasht is, maat als dat gelukt is ,werkt het weer 😖

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI there, goedemiddag.

Dit is natuurlijk erg onhandig en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt! Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? De laatste update zou dit moeten hebben verholpen, heb je de AH-app al eens verwijderd en deze opnieuw geïnstalleerd? Ook kan je de netwerkinstelling resetten, ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Violakaaps, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling met een nieuwe telefoon, kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. 

Heb je bij het instellen van jouw nieuwe Galaxy A53 ook een back-up teruggezet? En ervaar je dit ook als je de netwerkinstellingen reset? Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @WillyB

Dit is niet iets wat standaard vanuit de fabriek is gebeurd, dit issue is later ontstaan na een bepaalde update 😇 Uiteraard wordt er hard gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk zal er ook snel een update worden uitgerold om dit op te lossen!

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
173 Antwoorden
Ellen64
Pioneer
Opties

Mijn wifi doet het prima echter bij 1 specifieke Albert Heijn loopt mijn telefoon vast na het verbinden met de wifi en start de telefoon opnieuw op (en dat gaat niet snel). Wifi netwerk vergeten heeft niet geholpen. Beetje jammer dat ik hier door verder weg de boodschappen moet doen 😞

Het gaat hier om een A51 toestel.

Iemand enig idee?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ellen64
Pioneer
Opties

Hi Patrick,

Dank je wel voor het reageren, ik ga het binnenkort even uitproberen.

Fijn weekend.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijn weekend 🙂
Leeuwtje1974
First Poster
Opties
Sinds afgelopen woensdag start mijn telefoon uit het niets uit zichzelf op.
Hij slaat vast en je blijft het samsung logo zien en reageert nergens op. Ook wordt hij loeiheet en de capaciteit van de accu denderd ook naar beneden.
Collega heeft dezelfde telefoon en ervaart hetzelfde probleem!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Beide even een backup maken en dan een fabrieksherstel. Laat even weten of dit geholpen heeft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Leeuwtje1974, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je graag verder. 

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Hoe gaat het nu met je telefoon? Is het nog gelukt om deze op te starten of terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
TJHX
Explorer
Opties

Mijn telefoon gaat steeds ineens uit en dan is het scherm zwart en blijft wel het verlichte Samsung logo op het beeld staan. De telefoon reageert nergens op ook niet op het ingedrukt houden van de aan/uit knop. Pas na ongeveer 10 minuten gaat het uit zichzelf opnieuw opstarten. Hoe kan dit en wat kan ik hieraan doen? Iemand dit ook meegemaakt? 

CarolineGH
Apprentice
Opties
Herkenbaar. Sinds kort gebeurt dat bij mij ook. Steeds als ik bij de Albert Heijn komt bij ons in het dorp. Scherm op zwart en het logo. Ik druk dan de powerknop tegelijk met de volume omlaag in en dan reset hij zich gelukkig. Ik dacht dat het aan de wifi van de AH lag