Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A-serie loopt vast bij gebruik van de AH-app/Wi-Fi

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2022 02:20 PM)
503 Weergaven
Jeanette63
Journeyman
Opties
Wie heeft er nog meer problemen met de A51 bij de AH, eerst gaat die vanzelf uit,en nu heb ik de nieuwe update en kom thuis,werkt mijn WIFI niet meer, kost moeite om de mobiel opnieuw op te starten, lijkt eerst of de gecrasht is, maat als dat gelukt is ,werkt het weer 😖
173 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat kan bijna niet, de telefoon kan niet zomaar uitvallen als hij nergens mee verbonden is die het veroorzaakt. Waarschijnlijk toch ooit misschien verbinding ermee gemaakt en staat hij in het lijstje met netwerken. 

Kijk eens bij Instellingen > Software update of er een update beschikbaar is. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MootjelaG
Journeyman
Opties
Ik heb nu besloten om de wifi maar uit te zetten op t moment dat we daar naar binnen moeten. Better safe than sorry toch.... we loggen iig niet in op het wifi netwerk van de AH....
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Staat hij wel in het lijstje met netwerken op je telefoon? Instellingen > Wifi > 3 puntjes > Geavanceerd > Netwerken beheren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MootjelaG
Journeyman
Opties

Nee, stond hij niet, maar ik heb jouw advies opgevolgd en gecheckt op een nieuwe update. Deze heeft zojuist gedraaid dus ik ben benieuwd of het nu nog gebeurd.

Jeanette63
Journeyman
Opties
De A51 ook, na nieuwe update werkt wifi niet meer als je thuis komt
0 Likes
Jeanette63
Journeyman
Opties
Helpt ook niet want je WiFi werkt niet meer bij thuis komst,moet je de boel als nog opstarten
0 Likes
Jeanette63
Journeyman
Opties
Ik gebruik het netwerk van AH niet en staat ook niet in de lijst. Het is zeer vervelend omdat je soms vergeet de WiFi uit te zetten, en het nu nog meer moeite kost om weer opnieuw op te starten. We zullen het er dan maar mee doen helaas
Jeanette63
Journeyman
Opties
Top, ga ik doen
Ellen64
Pioneer
Opties

Hi Martin, ook bij een leeggemaakte cache een vastloper

0 Likes
PDL
First Poster
Opties

Ik heb sinds vorige week een A53. Mijn eerste Samsung toestel omdat ik nooit fan was alle apps die Samsung meelevert. Eindelijk overgestapt en Ik heb gelijk  een raar probleem met gratis WiFi. Ik bedoel daarmee de WiFi van b.v Albert Heij, Mcdonalds enz. Bij AH krijg ik keurig de KPN click to accept melding en vervolgens loopt het toestel even vast, komt een medling dat het system UI niet werkt. De WiFi gaat uit (en is ook niet meer aan te zetten zonder toestel herstart), mobiele data werkt dan ook niet meer. Gisteren bij een McDonalds gaf het toestel aan wel wifi te hebben maar er ging nul data over, ik kon wel de WiFi uitzetten en bleef 4G werken. Overal waar ik een wachtwoord kan invullen werkt alles prima. Iemand een idee, ik heb de anti-virus programma verwijderd, secure WiFi uitgezet. Android 12 (patch 1 maart) met One UI 4.1.

0 Likes