Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung telefoon valt uit in de Albert Heijn - Galaxy A21S

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2022 11:42 AM)
2132 Weergaven
JanTunteler
Journeyman
Opties

Vanmorgen kleine boodschap bij de AH in veendam, zijn zonder op hun wifi te zitten uitgevallen. 

SAMSUNG EN AH los dit snel op
25 Antwoorden
JanTunteler
Journeyman
Opties
Ik geef alleen maar aan welk probleem zich voordoet met de Samsung telefoons van in elk geval het type wat ik aan heb gegeven. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Er zijn meer meldingen van crashes op de Wifi van de appie. https://www.galaxyclub.nl/nieuws/bug-samsung-galaxy-a51-loopt-vast-bij-de-albert-heijn/
Zoole
Helping Hand
Opties
Moet je kijken wat er allemaal uitvalt als ik een grote boodschap bij de AH doe.
JanTunteler
Journeyman
Opties
Ik zit niet eens op de wifi
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
🤣1650223774821_1650223774816_0.png
0 Likes
Marpiet
Explorer
Opties
Goede reactie, subtiel ook, misschien beter lezen. De telefoon valt uit hoe maak je dan een foutrapport, wacht met spanning op een reactie waar iedereen wat aan heeft
0 Likes
AngeliquevanZoelen
First Poster
Opties
Ik heb dit ook 2x gehad, dat ik dacht, ook toevallig beide keren nadat ik de appie uit liep.....maar daar hebben meer mensen last van blijkbaar. Gebruik overigens nooit de WiFi daar......
0 Likes
JanTunteler
Journeyman
Opties
Ik ook niet. Als mijn telefoon alleen de wifi zoekfunctie aan heeft gaat het al mis
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Marpiet

Je kan dan inderdaad niet direct een foutrapport indienen, wel kan je dit doen nadat de telefoon weer is opgestart. Het is wel belangrijk om een foutrapport in te dienen. Zo kunnen mijn collega's van de R&D afdeling dit verder onderzoeken en wanneer dit met een update vanuit ons kan worden verholpen zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200