Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung telefoon valt uit in de Albert Heijn - Galaxy A21S

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2022 11:42 AM)
2134 Weergaven
JanTunteler
Journeyman
Opties

Vanmorgen kleine boodschap bij de AH in veendam, zijn zonder op hun wifi te zitten uitgevallen. 

SAMSUNG EN AH los dit snel op
25 Antwoorden
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Hesterly,

Heb je ook de netwerkinstellingen gereset? Dit doe je als volgt: Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerkinstellingen resetten. Houd er wel rekening mee dat je eventuele Wi-Fi wachtwoorden opnieuw moet instellen.

Controleer ook of jouw toestel voorzien is van de meest recente softwareversie. 

Groetjes,

Esma

0 Likes
edithKaren
Apprentice
Opties
Ook mijn telefoon A21s valt steeds uit bij de AH en start niet altijd meteen op het duurt soms wel 20 min iedere x schrik ik me rot word ik aangekeken mevr u batterij is vast leeg maar dat is niet zo .Ga kijken wat ik met de tips kan doen of dan maar niet meer naar de AH 😏 ik gebruik daar wel de AH app en bonus kaart maar ga nu over op het pasje al maakt dat niks uit want de phone valt steeds uit.
0 Likes
Mazx
First Poster
Opties

Zet mijn Wiffi uit als ik in de buurt van AH ben of als ik in AH ben. Tot op heden geen problemen maar is wel irritant om het steeds uit te zetten

0 Likes
edithKaren
Apprentice
Opties
Nu krijg ik iedere x dat er een systeem fout is maar ik ben bij met de updates wat kan ik doen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
edithKaren
Apprentice
Opties
Ga ik zeker doen ! Dank voor je reactie de andere keren dat de telefoon uitviel bij ah had ik niet steeds de melding ernstige systeemfout maar de link met ah is duidelijk