Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
ik heb deze gsm sinds mei. Vandaag viel hij plots uit en wil niet meer opstarten. batterij is volledig opgeladen. enkel logo verschijnt op het... Bekijk bericht
I feel like my phone might stop working soon, because it is on its last legs. So I wanted to back up everything quickly before it was too late. Now... Bekijk bericht
Gisteren heb ik een nieuwe software update gehad. Sindsdien doet al mijn media geluid het niet meer, zoals bij filmpjes, video bellen, als ik... Bekijk bericht
sinds een paar dagen geleden heb ik een Samsung A20e aangeschaft. Opgeladen en geinstalleerd 2 dagen dagen(nu) begint mijn telefoon warm aan te... Bekijk bericht
Zondag ben ik naar het strand geweest, in de ochtend kon ik mijn samsung nog opladen was er niks aan de hand en toen ik s'' avonds terug... Bekijk bericht
Heb in het verleden een Samsung Watch gekocht, direct een screenprotector op laten plaatsen. Binnen no-time moest ik de watch ter reparatie... Bekijk bericht
Mijn Samsung Galaxy A51 loopt geregeld vast. Internet loopt dan vast en kan deze niet meer afsluiten. Telefoon start dan opnieuw op. Bij het... Bekijk bericht
mijn vrouw kocht onlangs een samsung galaxy A51.
Zij wil op haar startscherm een foto van haar met de twee kleinzonen, maar als zij de procedure... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen werkt de Wifi niet goed meer. Als ik de Wifi inschakel verschijnt er eerst een Wifi symbool met een uitroepteken, en zie ik... Bekijk bericht
Hoe verander ik de screen timeout van de lockscreen?
Het scherm valt te snel uit bij het aanzetten van de gsm. In de Settings vind ik dit enkel... Bekijk bericht
Sinds de laatste update kan ik geen video meer afspelen of gaan pagina's na een paar tellen op zwart.. enig idee waarom en hoe ik dit kan... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Galaxy A50 en heb sinds kort het probleem dat iedere keer dat ik mijn lader insteek er een foutmelding komt dat de temperatuur... Bekijk bericht
Hallo allemaal
Ik heb een Samsung Galaxy A6 met 32 GB aan opslagcapaciteit. Ik gebruik weinig apps, gebruik hem vooral om te chatten en... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik problemen met mijn A8 als ik internet links wkl openen in een maol, of zelf Google Maps wil gebruiken. Ik krijg steeds de melding... Bekijk bericht
Gisteravond niets aan de hand en vanochtend een klein vlekje die naar opnieuw opstarten het hele scherm beslaat. Kan niets meer lezen of doen.... Bekijk bericht