Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Media geluid A50 functioneert niet meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2020 07:09 AM)
572 Weergaven
AnoukSt
Student
Opties

Gisteren heb ik een nieuwe software update gehad. Sindsdien doet al mijn media geluid het niet meer, zoals bij filmpjes, video bellen, als ik berichten binnen krijg en het geluid van de wekker doet het ook niet meer! Hoe los ik dit  op? Heb al mijn instellingen doorlopen en alles staat goed. Ik kan nog wel bellen gelukkig.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als het in de Veilige Modus wel werkt, dan wordt het veroorzaakt door een geïnstalleerde app op je toestel. 

Als het niet werkt, kun je het beste mijn vorige advies opvolgen 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @AnoukSt,

Welkom op de Community.

Dat is vreemd! Werkt dit nog wel in de Veilige Modus?

rsz-846676
0 Likes
AnoukSt
Student
Opties

Hoi Bruce 

Helaas lukt het ook niet in de veilige modus te komen. Ik krijg het wel in beeld, doe dan wat er staat maar er gebeurt niets. En het geluid functioneert nog steeds niet. Gisteren middag deed het geluid het spontaan wel, vanochtend niet meer. Heel raar! Kan de laatste update er niet vanaf gehaald worden? Ik heb trouwens een A40.. foutje!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De update kan er niet vanaf worden gehaald.

Je kunt wel een back-up maken van je gegevens en een reset uitvoeren als de Veilige Modus niet wilt lukken.

rsz-846676
0 Likes
AnoukSt
Student
Opties

En stel dat de veilige modus wel lukt en het geluid het hier in wel doet? Wat is er dan aan de hand?

En als het geluid ook niet in de veilige modus werkt?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als het in de Veilige Modus wel werkt, dan wordt het veroorzaakt door een geïnstalleerde app op je toestel. 

Als het niet werkt, kun je het beste mijn vorige advies opvolgen 👍

rsz-846676