Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A7 update android 10, zwarte pagina's en videos die niet afspelen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2020 03:46 PM)
985 Weergaven
Rdv95
Explorer
Opties

Sinds de laatste update kan ik geen video meer afspelen of gaan pagina's na een paar tellen op zwart.. enig idee waarom en hoe ik dit kan oplossen?

Dank!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als dit direct na een update is gekomen kan ik enkel aanraden een backup van je gegevens te maken gevolgd door een fabrieksherstel.   Dit kan werken.

Mocht het niet werken is je enige andere optie om hem te laten repareren dan gaan ze hem opnieuw installeren waarschijnlijk 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als dit direct na een update is gekomen kan ik enkel aanraden een backup van je gegevens te maken gevolgd door een fabrieksherstel.   Dit kan werken.

Mocht het niet werken is je enige andere optie om hem te laten repareren dan gaan ze hem opnieuw installeren waarschijnlijk 

Rdv95
Explorer
Opties

kan niet inloggen, geen idee waarom ook hier antwoorden lukte niet net dus dit is mn 2e bericht... jammer dat updates het zo nu en dan verpesten.. samsung Account pakt me wachtwoord niet, kreeg een foutmelding. Gereset maar nog niet gelukt! Probleem met de videos liijkt te zijn opgelost voor nu. Maar scherm word nog steede zwart op t internet na eventjes

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je scherm zwart word na reset heb je een hardware probleem. Enige optie is laten repareren.

0 Likes
Rdv95
Explorer
Opties

Niet perse na de reset, maar gewoon tijdens t browsen op internet, midden in een artikel gaat het scherm gedeelte van internet op zwart. Knopjes onderin zijn te gebruiken en dus kan ik weer terug naar home scherm. Email adres van t samsung account klopt ook niet wat er staat maar kan t niet wijzigen naar mijn "nieuwe" email. Kan ik een samsung account verwijderen ergens en opnieuw aanmaken en koppelen aan telefoon/tab?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zeker samsung internet?

Probeer Chrome dat is de beste

0 Likes
Rdv95
Explorer
Opties

Ik gebruik opera mini, samsung internet is niet voor mij haha. Maar zal het zeker proberen! Dank je

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk dat chrome niet hetzelfde probleem zal geven.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Laat even weten of het met een andere browser ook voorkomt 👍

rsz-846676
0 Likes
Rdv95
Explorer
Opties

Het lijkt te werken.. zo nu en dan gebeurt het wel weer dat zwart scherm. Maar volgens mij meer als je via iets (facebook etc) wordt doorgestuurd naar de browser. En niet als je via een browser zelf bezig bent. Dus misschien ligt het aan bepaalde apps, in ieder geval bij Opera mini gebeurt het regelmatig. Dus gebruik nu inderdaad Chrome tot dat het is opgelost. Gebruik Opera al jaren en nooit dit tegen gekomen. Nogmaals bedankt iedereen voor de feedback!