op 10-08-2020 11:01 AM
Sinds een paar dagen werkt de Wifi niet goed meer. Als ik de Wifi inschakel verschijnt er eerst een Wifi symbool met een uitroepteken, en zie ik bij Instellingen onder Wifi de tekst "verbonden zonder internet". Na een tijdje verandert dit in "verbonden" en verdwijnt eerdergenoemd uitroeptekentje, maar dan werkt de Wifi nog steeds niet goed, want mijn apps doen het dan nog steeds niet. De telefoon is up to date, ik heb het cache al geleegd, ik heb al opgestart in veilige modus, ik heb de netwerkinstellingen al gereset, en ik heb ook al gekeken of bij mijn Ubee321 dual band modem (Ziggo) de beide SSID's niet toevallig dezelfde naam hadden, wat niet zo was.
Mijn andere apparaten werken hier allemaal wel probleemloos via de Wifi, waaronder zelfs mijn oude slome Huawei Y5.
Hopelijk heeft er iemand nog nuttige tips. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-08-2020 12:54 PM
De manier waarop je het omschrijft doet mij denken aan een ip confict in de router. Je kunt dit testen door de router een fabrieksherstel te geven en je tablet als enige apparaat te verbinden als het dan wel werkt heb je het antwoord.
op 10-08-2020 12:54 PM
op 10-08-2020 04:20 PM
Ik heb het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen, en het lijkt erop dat de WiFi op mijn telefoon weer werkt. Dank voor de tip!
op 11-08-2020 11:09 AM
Fijn dat het is opgelost! Thanks @Patrick 😁
op 11-08-2020 11:29 AM