Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Hi community, net nwe samsung galaxy A51 gekocht. Blij mee maar mis aantal fav ringtones van vorige mobiel A5. Bv Serenity. Fijn voor de... Bekijk bericht
Helaas vandaag bij mijn Samsung a50 kan ik de Wi-Fi niet meer aanzetten, als ik t icoontje aantal word het even blauw en hup weer grijs. En bij... Bekijk bericht
Eerst kreeg ik agendameldingen vanafspraken en herinneringen groot in beeld met een melding en een knop om te sluiten of uit te stellen telkens... Bekijk bericht
Heeft de A41 een werkende FM radio? (Dus kun je zonder internet radio luisteren?) Op verschillende Nederlandse sites lees ik van wel, maar het... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer gehad dat mijn Galaxy A50 automatisch onder de noemer downloadbeheer gaat downloaden. Ik krijg dan... Bekijk bericht
Vanmorgen pakte ik de telefoon, dacht dat er een haar op zat. Maar helaas scheur in het scherm. Niet voelbaar maar loopt van midden onder naar... Bekijk bericht
sinds enige tijd hapert de muziek bij het afspelen via bluetooth. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad. Er zijn geen updates beschikbaar.... Bekijk bericht
Ik heb mijn telefoon (Samsung A6) terug gezet op fabrieksinstellingen. Helaas krijg ik mijn google contacten niet zichtbaar in de contacten app.... Bekijk bericht
Ik heb mijn instellingen aangepast en de smartphone verandert deze zelf terug, wanneer ik hem ontgrendel.
Vb. Onderaan het vergrendelingsscherm... Bekijk bericht
Hi. Sinds een paar uur heb ik problemen met verzenden van email via mijn Samsung Galaxy a8
Email staat na verzending in map verzonden maar... Bekijk bericht
Hallo,
Een week geleden heb ik de microfoon van mijn samsung a50 laten vervangen. In de winkel was de test goed. Maar dat heeft het niet lang... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb een Galaxy a50 en heb sinds een paar maanden problemen met de verbinding tussen mijn a50 en met de wifi bij mij thuis. Telkens wordt... Bekijk bericht
Ik kan niet mijn product registeren bij Samsung in het zoekscherm zet ik neer A51 geen resultaat zet ik er neer Samsung A51 geen resultaat dus mijn... Bekijk bericht
Gister tijdens het video bellen werd het geluid van mijn luidspreker ineens heel zacht.
Ik dacht dat het eerst aan de app lag. Die heb ik er af... Bekijk bericht
Vandaag wilde ik mijn Samsung Galaxy A7 inschakelen. Ik die dat altijd op dezelfde manier, met mijn pincode (andere opties heb ik niet... Bekijk bericht
ik heb sinds kort een bluetooth hoofdtelfoon gekocht maar als ik deze wil verbinden met mijn gsm geeft deze de melding :"kan niet koppelen.... Bekijk bericht