Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A56 update

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
642 Weergaven
Dennis 67
Explorer
Opties
De mei update voor de Samsung A56 is beschikbaar.
0 Likes
Bazzabazz
First Poster
Opties

Vanmiddag kwam ik dit topic tegen toen ik hetzelfde probleem had. Ik kon hier niet inloggen vanwege two-factor authenticatie op de telefoon die niet verder opstartte.. Ook bij mij was geduld uiteindelijk de oplossing. 

Oplossing
EKlijn
First Poster
Opties

Ik liep ook tegen dit probleem aan aan vond ergens de volgende tip.  

Same here, taking out the SIM worked to finalize the update. After that I shut down the phone and inserted the SIM again. After the new start the phone is working fine

Ik heb i.d.d. mijn Sim eruit gehaald en even gewacht. toen de telefoon weer uitgezet en opnieuw opgestart. Daar kreeg ik te zien dat de update voldaan was en starte mijn telefoon weer op en kon ik overal weer bij. toen mijn SIM terug geplaatst en nu werkt het weer.  succes 

KrisVe
Student
Opties

Het probleem is bij mij ook opgelost door de SIM-kaart eruit te halen. Bedankt voor de tip!

KrisVe
Student
Opties

SIM-kaart eruit nemen.

0 Likes
Dennis 67
Explorer
Opties
Gelukkig heeft iemand een oplossing gevonden. Ik heb zelf geen problemen met de update gehad. Bij mij werkte het allemaal goed.
0 Likes
Members_6WLT6Mo
Apprentice
Opties

Een andere Samsung Galaxy A56 met de mei software ge-update. Echter ook bij dit toestel de 4 ronddraaiende stippen. Na 48 uur geduld, het toestel uit- en aan gezet en van alles geprobeerd zonder goed resultaat. Nu ook de SIM kaart er uitgehaald, echter dat helpt ook al niet. Ben bang dat 'ie sofwarematig gesloopt is. Wat me opvalt is dat je de telefoon wel (alleen nog) kan opbellen. Dat is ook het enige wat het nog doet. Inmiddels een afspraak gemaakt met Samsung Service Center, want ik krijg het echt niet opgelost zo. Vraag me af of het bij Samsung Service Center wel gaat lukken?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Members_6WLT6Mo,

Je kan ons gerust laten weten of het bij onze Service Center is verholpen.

met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_SyA8sYy
First Poster
Opties

Hetzelfde probleem - al 4 uur ronddraaiende stipjes!! Ik heb de telefoon nodig voor controle bloedsuikerwaardes (Librelink). Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?!

0 Likes
Members_6WLT6Mo
Apprentice
Opties

Bij Samsung Service Center hebben ze het toestel naar fabrieksinstellingen terug gezet. Is dit een goede oplossing? Dit had ik zelf ook kunnen doen en ik ben nu nogal geïrriteerd hier door. Echter, er is blijkbaar dus  iets mis met de uitrol van deze mei-update op de A56, echter daar hoor je dan verder helemaal niets over. Ben erg teleurgesteld en het vertrouwen in de updates van Samsung zijn nu op een zeer laag niveau. Is dit wat je kunt verwachten van 6 jaar updates bij Samsung?

0 Likes
Members_6WLT6Mo
Apprentice
Opties

Als aanvulling kan ik nog geven dat bij mij ook nog het probleem is, nadat de SIM er uit is gehaald, je het toestel niet meer kan ontgrendelen. De pincode is echt juist maar ik kan niet op OK klikken om de pin te bevestigen, het toestel ontgrendeld dus niet (meer). Alles geprobeerd tot je een ons weegt, vermoedelijk zit daar ook, ergens in de vergrendeling een probleem met deze mei-update van de A56.

Mijn advies: niet (nooit) de mei-update installeren!

0 Likes