Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hw-q950a geen alexa

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2022 01:20 PM)
353 Weergaven
Headbanger
First Poster
Opties

Hallo. Ik heb gisteren de hw-q950a soundbar gekocht en nou krijg ik alexa niet aan de gang. Soundbar Staat in de smartthings en alexa app maar als ik alexa zeg of 3 seconden op de multi knop druk en alexa zeg gebeurd er niks. Bij de specificaties staat dat alexa is ingebouwd

0 Likes
6 Antwoorden
mollie319
Hotshot
Opties

Hoi,

Weet je zeker dat het is ingebouwd, als ik op de Samsung website kijk naar de HW-Q950A, zie ik namelijk dat er GEEN Voice Assistant aanwezig is. Kom ook het woord Alexa op de pagina van de HW-Q950A niet tegen 🤔

q950a.png

--
Peace & B Wild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
0 Likes
Headbanger
First Poster
Opties

Op de duitse site

4B5C6E6D-EAC3-4E23-909B-933187BDED15.png

sraat van wel en toen ik de soundbar instaleerde vroeg hij er zelfs om maar heb het toen niet gedaan. 
de smartthing app geeft ook de optie, ook voor google. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je van Alexa ook de Echo in huis? De sound bar zelf heeft geen assistent maar heeft wel een mogelijkheid voor een koppeling met een assistent, dit gaat dan via een andere Smart speaker.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Headbanger
First Poster
Opties

Op de duitse site staat dat alexa wel geintergreerd is. Lijkt mij dat ik dat geen echo nodig heb. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan per regio verschillen, afgaande op de specificaties welke op de Nederlandse en Belgische website staan wordt er geen Voice assistent ondersteund. Kijk hier voor meer informatie: 

Samsung HW-Q950A/XN | Samsung 

In de handleiding staat ook een uitleg hoe je dit in combinatie met een Echo kunt verbinden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Headbanger
First Poster
Opties

Nou lekker dan. Was wel fijn geweest. Ik heb geen echo heb apple spul hier. 
tijdens het installeren vroeg de app om alexa te instaleren toen niet gedaan. Wel een update gedaan. 

hopelijk komt de optie dan wel want het zit gewoon ingebouwd alleen niet geactiveerd dus

0 Likes