Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Airplay werkt niet op HW-Q950A

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2022 05:32 PM)
769 Weergaven
peterp1960
Journeyman
Opties

Hallo

ik installeerde zonet mijn nieuwe HW-Q950A. Alles werkt OK. Heb wifi ook geïnstalleerd via SmartThings en kan vanuit die app het toestel ook besturen. Wat echter niet werkt is Airplay vanuit mijn iPhone (iOS 15.3.1). Firmware versie van de Soundbar (volgens SmartThings is 1010.1). Als ik op mijn iPhone de Luidspreker "Samsung Soundbar" dan krijg ik na enige tijd AirPlay Geen verbinding mogelijk met "Samsung Soundbar". Ook Casten vanuit mijn iPhone werkt niet. De iPhone zit op hetzelfde wifi netwerk als de iPhone.

alvast bedankt

Peter

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
peterp1960
Journeyman
Opties

hallo. probleem opgelost: Airplay werkt enkel als er geen andere bronnen aanstaan (als toestel in standby staat). Dan gaat de Soundbar aan en streamt ze de muziek vanuit de iPhone.

Peter

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @peterp1960 ,

Heb je er toevallig een The Frame tv aan hangen en hoe is deze gekoppeld met de tv?
Dit klopt volgens mij niet: "De iPhone zit op hetzelfde wifi netwerk als de iPhone" 😉..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
peterp1960
Journeyman
Opties

hallo

"De iPhone zit op hetzelfde wifi netwerk als de iPhone": sorry ik bedoelde  De iPhone zit op hetzelfde wifi netwerk als de Soundbar. En neen ik heb een SAMSUNG UE65MU7000. TV is verbonden met TV via HDMI ARC.

Peter

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @peterp1960 

Ik dacht dat ik wat voor je zou hebben. Niet dus' "TV is verbonden met TV via HDMI ARC" 😉.
Klopt ook niet, haha! Of ik begrijp het niet. Volgens de manual moet alles op wifi. Zie pagina 28:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202109/20210905042851001/AH81-13928C-01_FM_HW-Q950A%20...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
peterp1960
Journeyman
Opties

hallo. probleem opgelost: Airplay werkt enkel als er geen andere bronnen aanstaan (als toestel in standby staat). Dan gaat de Soundbar aan en streamt ze de muziek vanuit de iPhone.

Peter

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @peterp1960 , Peter,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dat heb je mooi opgelost!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes