Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q950A wisselt automatisch van input

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2023 09:30 AM)
343 Weergaven
Bsteef
Apprentice
Opties

Zoals de titel al zegt, onze HW-Q950A wisselt automatisch van input. Deze staat op ons kantoor, er zitten geen kabels aangesloten op de soundbar behalve de voeding. Als we dan onze laptops verbinden via bluetooth werkt dit de eerste minuut prima, daarna wisselt de soundbar automatisch van input naar HDMI1, terwijl daar dus geen kabel in zit. Software update hebben we al uitgevoerd. Resetten lukt niet, als ik de + en - toets ingedrukt houdt gebeurt er gewoon niks. Iemand de gouden tip?

0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bsteef, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen hebben jullie al het één en ander geprobeerd 👍 

Sinds wanneer ervaren jullie dit? Is de soundbar ook verbonden met een Samsung account en het Wi-Fi netwerk? Blijft de soundbar wel op BT staan als je deze met een telefoon verbindt?

Zorg dat de soundbar is ingeschakeld en druk ten minste 5 seconden tegelijkertijd op de (volume)-knoppen + en - op de soundbar zelf. Wanneer je in het display de melding 'INIT' ziet verschijnen, is de soundbar gereset.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bsteef
Apprentice
Opties

Hey Martijn,

Dit is nu een maand of 3 aan de gang, maar omdat we de soundbar eigenlijk niet/nauwelijks gebruiken is het oplossen van het probleem nog niet aan de orde geweest. Nu we van plan zijn om deze weer actief te gaan gebruiken zouden we dit toch graag opgelost zien. 

De soundbar is inderdaad verbonden aan ons smartthings account en het wifi netwerk. Als we bluetooth verbinden springt 'ie na een minuut dus automatisch weer op HDMI1, terwijl er geen HDMI kabels in de soundbar zitten. 

De oplossing om de + en - knop ingedrukt te houden werkt dus niet, dit heb ik al op 20 verschillende manieren geprobeerd. We hebben intussen een afspraak gemaakt om de soundbar op te laten halen, deze valt nog binnen de garantie, hopelijk krijgen ze dan het probleem gevonden. 

Ik zal een update posten als die er is.