Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Subwoofer en achter-units blauwe lampjes blijven knipperen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2022 03:22 PM)
8989 Weergaven
k58
First Poster
Opties

Subwoofer en achter-units blauwe lampjes blijven knipperen en werken dus niet met de soundbar HW 950 waar ligt dit aan ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stricly
Explorer
Opties
Net de handmatige pairing uitgevoerd en vooralsnog blijft deze verbonden. Hier wordt ik blij van ook al wil ik niet te vroeg juichen. Ook alles weer toegevoegd aan Smartthings. Om nog even je vraag te beantwoorden of de speaker een poosje van de stroom af is geweest is niet gebeurd nee.
Fingers crossed dus even. Bedankt voor je ondersteuning Dick. Mocht het probleem zich weer voordoen (wat ik niet hoop uiteraard) zal ik mij weer melden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

80 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @k58 ,

Sinds wanneer heb je dit? Heb je de stappen op pagina 19-21 van de manual gevolgd?:
https://manuals.coolblue.nl/5b/samsung-hw-k950.pdf

signatureee
Groet, Dick

k58
First Poster
Opties
Hallo Dirk .
Ik heb van alles geprobeerd van de Manuel en ook van de Samsung helpdesk geprobeerd te resetten ,dicht bij elkaar gezet niets helpt .
Ik heb alleen geen update gedaan weet niet hoe dat werkt (firmware
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @k58 ,

Hierbij: https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00082755/
Niet te hopen dat er iets defect is..

signatureee
Groet, Dick

Wimpie12345
Journeyman
Opties
Probeer een reset op de soundbar door plus en min voor volume tegelijk inbte drukken
daarna op speakers en subwoofer de link knop ingedrukt houden tot lampje weer gaat knipperen.
Daarna volg de normale pair procedure door soundbar uit te zetten en de bovenste knop 5 seconden inge drukt te houden.

Het helpt om alle 3 direct naast de subwoofer te zette op zelfde stopcontact/stekker doos
Stricly
Explorer
Opties
Goedenavond,
Ik heb een HW-990B en ervaar soortgelijk probleem. Mijn speaker rechts achter doet het even een dan gaat ie blauw knipperen en gaat soms zelfs naar Stand-by. Ik heb deze set nu ongeveer een half jaartje en viel me eigenlijk toevallig op. Al vanalles geprobeerd. Hij doet het even een dan gaat ie weet blauw knipperen. Sinds blijft ie wel blauw branden en heb ik ook daadwerkelijk geluid maar dat is van zeer korte duur. Voor kan dit? Destijds was dit de nieuwere soundbar v van samsung voor €1000. Je mag toch verwachten dat dit soort kinderlijke bugs niet meer voorkomen.
Zeer teleurgesteld en gezien ik heel veel geprobeerd heb stel ik mijn probleem maar hier in de hoop dat jullie een oplossing weten. Alle standaard zaken heb ik al meerdere malen geprobeerd dus daarop is het antwoord heb ik al geprobeerd.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Stricly ,

Ik heb toevallig dezelfde soundbar. Geen problemen mee, dus een bug is uitgesloten.
Wat versta je onder de standaardzaken? Zou fijn om dat even te vermelden.
Niet iedereen in het forum weet wat je bedoelt.
Zo kan niemand met je meedenken en misschien nog aanvullingen doen.

signatureee
Groet, Dick

Stricly
Explorer
Opties
Goedenavond Dick,
Excuus dacht dat de standaard dingen werd verstaan onder bijvoorbeeld een reset uitvoeren. Dit heb ik meerdere keren gedaan maar na verloop van tijd valt de rechter achter speaker weer weg. De speakers staan ongeveer 5 meter vanaf de soundbar. Echter de linker speaker blijft het gewoon doen de hele tijd. Overigens gaat bij mij 's-nachts de som stroom van mijn tv, soundbar en ziggo af. Dit lijkt me niet een oorzaak te mogen zijn voor de uitval. Net wederom een reset van de soundbar gedaan .
0 Likes
Stricly
Explorer
Opties
Ik voeg net de soundbar toe aan Smartthings en plots valt mijn rechter speaker uit valt mij op. Lijkt dus een combinatie te zijn maar Smartthings. Net om weer verwijderd uit Smartthings maar valt nog steeds uit. Hij hapert dus. M maakt verbinding, doet het een paar seconden, valt ie weer uit en dan verbind ie weer. Om gek van te worden.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Stricly ,

De stroom overal afhalen is geen goed idee. Zeker niet voor een tv:
https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/blijft-mijn-tv-standby-staan/
Geldt eigenlijk ook voor de Ziggo en de soundbar en zou een oorzaak kunnen zijn.
Is de firmware van de soundbar up-to-date? Dit kun je checken in SmartThings.
Heb je al een keer handmatig proberen te pairen? Zie pagina 230 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202211/20221116042851001/AH81-15290E-01_FM_HW-Q990B_EN...

Speaker al een poosje zonder stroom zetten?

signatureee
Groet, Dick