op 17-10-2023 05:09 PM
Goedemiddag,
Al een aantal maanden ervaar ik het volgende probleem (had ik wellicht eerder moeten oppakken). Ik ben in het bezit van een samsung home cinema set HW-Q950A en ervaar een soort kraakgeluid bij de soundbar linksvoor. Dit ervaar ik regelmatig bij verschillende films/ series en ook met gamen (ps5). Met muziek luisteren heb ik hier nagenoeg geen last van. Ik heb het systeem al teruggezet naar de fabriekinstelling en de HDMI-kabel vervangen, maar ervaar nog steeds dit probleem. Het systeem is aangelosten d.m.v. E-arc op de volgende televisie: QE65Q800TALXXN.
Ik zie jullie reactie graag tegmoet. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-10-2023 10:41 PM
Hoi Martijn,
bedankt voor je bericht. Helaas heeft een nieuwe HDMI kabel en een factory reset niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ik zal een service verzoek aanvragen. Bedankt en een fijne avond!
op 20-10-2023 09:38 AM
Hi @Zandhaas12, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw soundbar verder helemaal up-2-date? En heb je de soundbar ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maakt dit geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de soundbar dan aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 20-10-2023 10:41 PM
Hoi Martijn,
bedankt voor je bericht. Helaas heeft een nieuwe HDMI kabel en een factory reset niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ik zal een service verzoek aanvragen. Bedankt en een fijne avond!