Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 
Salta alla soluzione RISOLTO

Source input via SmartThings-app geeft geen WIFI als optie op mijn HW-Q990C

(Argomento creato il giorno: 27-05-2025 09:10 PM)
251 Visualizzazioni
WoutS
Journeyman
Opzioni
Mijn Soundbar HW-Q990C verliest constant de Spotify verbinding. Maar als ik via de afstandsbediening de Soundbar op Input WIFI zet, gaat het wel goed. Helaas moet ik dit elke keer nadat de soundbar uit is geweest, herhalen. Met de SmartThings-app kan ik ook veel bedienen, maar nu net niet de input op WIFI zetten. Wel BT, D-in en de 2 HDMI poorten. Heeft iemand een oplossing voor de 2 problemen?
0 Likes

1 Soluzione

Soluzioni accettate
Soluzione
WoutS
Journeyman
Opzioni
Gisteren contact met helpdesk. Ze weten het ook niet, maar verzochten mij feedback te versturen. Dat maar gedaan. Blijft vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met Spotify-connect / wifi verbinding. Probleem is weg als ik via de AB de SB op Wifi-source zet. Alleen zodra de SB uit is geweest, of op eARC cq Hdmi, hweft gestaan, is het probleem weer terug. Maar dit zou ook via SmartThings-app moeten kunnen, het op Wifi-input zetten. Alle andere input-sources zijn wel gewoon te kiezen🤷

Visualizza soluzione nel messaggio originale

0 Likes
7 Risposte
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni

Goedemorgen @WoutS ,

Na het uitschakelen van de SB moet je het inderdaad opnieuw instellen. Voor het verlies van de verbinding.
Zou je de soundbar willen resetten? Zie pagna 196 van de manual (Initialisatie):

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202307/20230722034122001/AH81-16775E-00_FM_HW-Q990C_EN...

Zelf heb ik de HW-Q930B. Het is met SmartThings niet mogelijk om de input op wifi te zetten.

IMG_3291.png

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WoutS
Journeyman
Opzioni
Dank. Reset al geprobeerd, maar helaas.....
Raar dat Smartthings wel kan schakelen tussen D.in, HDMI en BT, maar niet Wifi🤷
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni

Hoi @WoutS ,

SmartThings is maar een beperkte remote. Je zou er nog remote naar kunnen laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Let op! Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni

Goedemorgen @WoutS ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Soluzione
WoutS
Journeyman
Opzioni
Gisteren contact met helpdesk. Ze weten het ook niet, maar verzochten mij feedback te versturen. Dat maar gedaan. Blijft vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met Spotify-connect / wifi verbinding. Probleem is weg als ik via de AB de SB op Wifi-source zet. Alleen zodra de SB uit is geweest, of op eARC cq Hdmi, hweft gestaan, is het probleem weer terug. Maar dit zou ook via SmartThings-app moeten kunnen, het op Wifi-input zetten. Alle andere input-sources zijn wel gewoon te kiezen🤷
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni

Hoi @WoutS ,

Inderdaad vreemd. Ik zat nog even naar mijn plaatje te kijken.
Daarop zie ik dat mijn tv wel als wifi invoerbron te selecteren is.
Misschien dan alleen de telefoon niet. Staat alleen bluetooth bij.

signatureee
Groet, Dick

WoutS
Journeyman
Opzioni
Samsung works in mysterious ways 🤪