Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q990C niet gekoppeld met SmartThings

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 04:28 PM)
1287 Weergaven
Ivo5376
Journeyman
Opties

Sinds enkele maanden heb ik een TV QN800B65 icm met een Soundbar HW-Q990C. Beide in Smartthings toegevoegd.

Echter sinds enige weken gaf de soundbar aan offline te zijn. Kon niet meer bedienen vanaf Smartthings. Soundbar verwijderd, 3 minuten stroomloos, gereset etc. Alles gedaan. Elke keer zegt de app hem wel te zien en wil verbinden (soundbar meldt dat ook) maar bij het laatste toevoegen komt er een fout melding 15-200 kon geen verbinding maken.

Tevens lukt het oolk niet om vanuit de TV de voorkeurs instelling van geluid doorvoer vast te houden. Elke keer als hij uit is geweest gaat hij alleen via de soundbar terwijl de instelling TV en soundbar moet zijn (Q-Symphony)

Mogelijk om dit op te lossen?

Ik hoor graag.

Ivo

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
beerenburg73
Apprentice
Opties
Daphne bedankt, situatie is nu veel beter. Geen issues meer gelukkig 😁, soundbar gaat vanzelf weer online na storing in netwerk 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Ivo5376 ,

https://www.samsung.com/nl/support/model/HW-Q990C/EN/#downloads

probeer hem eens te updaten. Misschien lost dit het op.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ivo5376
Journeyman
Opties
Dit lijkt gewerkt te hebben. Dank
Ivo5376
Journeyman
Opties
Helaas.... hij gaat toch weer offline en daarna krijg ik hem niet verbonden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Members_tFMD5cD,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ivo5376
Journeyman
Opties
Helaas blijft het probleem bestaan. Bekend probleem volgens Samsung. Moet wachten op firmware update. Maar hoe lang dat gaat duren. Ik kan gewoon niet genieten van mijn aanschaf zoals het hoort. Is dit niet gewoon een garantie zaakje?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ingeborg66,

Wat is de winkel van aankoop en kan je mij via een privé-bericht voorzien van jouw e-mailadres en serienummer? Ik ga dan na wat de mogelijkheden zijn.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ivo5376
Journeyman
Opties
Heb privé de info gestuurd
0 Likes
Ivo5376
Journeyman
Opties
Heb alle info gestuurd.... waarom hoor ik niks meer. Ook niet als ik er naar informeer?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo excuses voor de verlate reactie,

Er is een ticket aangemaakt. Ik heb intern een herinnering gestuurd hierover om contact met jou op te nemen.

Met groet,

Ajay

Community Manager