Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hw Q900t soundbar HDMI earc

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 09:08 PM)
327 Weergaven
robke87
First Poster
Opties

Goedenavond, 

Mijn samsung soundbar is aangesloten met een hdmi kabel via earc naar de earc ingang van mijn samsung tv. Eigenlijk is dit een paar jaar goed gegaan. Sind langere tijd krijg ik een melding op de tv dat de soundbar niet op de juiste hdmi poort is aangesloten. En speelt het geluid van de tv niet meer af. Als ik dan naar het menu ga en het weer handmatig goed zet werkt het meestal weer een tijdje.

Nou gaat sind een paar dagen de soundbar niet meer aan en uit tegelijkertijd met de tv. Moet hem handmatig aanzetten.

Heb zojuist een keer de stoom van de soundbar afgehaald en nu staat er in het scherm update. Het geluid werkt nu wel gewoon goed.

Is de soundbar nu aan het updaten of heeft hij een update nodig? Hij reageert nu momenteel nergens op.

Iemand tips?

 

Mvg Rob 

0 Likes
2 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @robke87 , Rob,

De laatst beschikbare firmware is versie 1022.0 van 12 april 2023. Dus niet nodig.
Zou je de soundbar willen resetten? Zie pagina 38 van de manual (Initialisation):

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202101/20210110031808001/AH81-13331F-00_FM_HW-Q900T_ZF...

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen Rob, @robke87 ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick