op 10-01-2021 02:58 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-03-2023 01:13 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
This is the steps to get into developer mode to turn off A2DP. For samsung, the difference is built number to 'number built"
https://tricksmaze.org/disable-bluetooth-a2dp-hardware-offload/
Hope it is of help.
op 16-03-2023 08:02 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-03-2023 09:21 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Lin__ , goedemorgen.
Heb je inmiddels al een update gehad voor jouw telefoon en de Buds? HEb je deze misschien ook gekoppeld met een andere apparaat? Heb je de Buds zelf al eens gereset? Een andere mogelijkheid is om de netwerkinstellingen van jowu telefoon te resetten.
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Groeten,
Martijn
op 30-03-2023 09:57 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Voice of customers kon mij niet helpen. Tech support van samsung heeft me gebeld, konden ook niks voor me betekenen. Flashen vna mn telefoon helpt niet. Niks.
op 30-03-2023 09:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Veel voorkomende issue van samsung na updates wat al jaren voorkomt. Je moet hopen dat een update dit verhelpt.
Hier heb ik toch helemaal niks aan ...
op 31-03-2023 11:32 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Lin__ , goedemorgen.
Omdat jouw toestel een beschadigd scherm heeft zal een reparatie helaas niet onder garantie hersteld kunnen worden. Wanneer je het toestel bij ons aanmeldt voor een reparatie zal deze volledig hersteld worden naar de fabrieksspecificaties. Nadat het toestel is hersteld kan je ook, indien nodig, weer aanspraak maken op het restant van de fabrieksgarantie.
Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een reparatie, je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 15-01-2024 09:57 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Thank you! I tried all different kinds of solutions. I even rested my whole phone but it didn't help. You suggestion worked perfect now I works again thanks !!