Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung soundbar HW N400

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2021 12:57 PM)
658 Weergaven
Low28
First Poster
Opties

ik heb gisteren de soundbar HW-N400 gekregen en aangesloten op tv. De soundbar werkt perfect wat geluid betreft,.Ik zie echter geen display op de soundbar en ook niet meer de volumeknop in de tv.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Low28,

Heb je de soundbar aangesloten op de ARC poort? En licht het display wel op zodra je het volume harder of zachter zet?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@HansDiks ,

Als je met de volumetoetsen op de soundbar hetzelfde probleem hebt, dan is de volgende stap een reparatieverzoek.
Daar zijn wel kosten aan verbonden -> https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Low28 ,

Je vergeet de gegevens van de tv te vermelden. Wat is de volledige Model Code van de tv?

Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Hoe is de soundbar aangesloten? HDMI? Optisch?

Graag hoor ik van je...

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Low28
First Poster
Opties

Beste Dick, het is een tv van Sony de KD55AG9BAEP uit 2019. De soundbar van Samsung is via HDMI aangelsloten.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Low28 ,

Je post dit in Televisie, maar het gaat om een Sony tv. Hier komen alleen vragen over Samsung tv's.

Ik zal vragen om dit topic te laten verplaatsen naar Audio & Video. Daar heeft het een betere plek..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Low28,

Heb je de soundbar aangesloten op de ARC poort? En licht het display wel op zodra je het volume harder of zachter zet?

rsz-846676
Low28
First Poster
Opties

Beste Bruce, de soundbar is aangesloten op de ARC poorten van zowel de soundbar alsook de tv. Ik zie geen display en de afstandsbediening werkt niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Low28, goedemiddag.

Kun je de soundbar wel via BlueTooth vanaf je telefoon benaderen? Met de meegeleverde afstandsbediening kun je de bron wijzigen in  het midden van de soundbar zit het display.

Via de knop Source kun je kiezen tussen de verschillende bronnen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
HansDiks
First Poster
Opties
Hallo, heb sinds 3 jaar een samsung tv en een sound bar HW NW400.
s
Sinds gisteren wil hij niet meer harder of zachter via de tv.. de soundbar tijdje van de stroom gehaald daarn gereset via volume knop en weer aangezet en aangesloten. Aantal uren goed gegaan maar daarna zelfde probleem.... wat te doen?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @HansDiks ,

Welke afstandsbediening gebruik je hiervoor?
Lukt het ook niet met de volumetoetsen op de soundbar?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
HansDiks
First Poster
Opties
Originele afstand bediening van tv, zit geen volume toetsen op de soundbar
0 Likes