Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung health synchroniseert niet (en onvolledig) met strava

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2019 11:25 AM)
734 Weergaven
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Ik heb een samsung gear sport horloge waar ik via  Samsung Health mee hardloop.

Geregeld synchroniseert deze vrij laat met Strava en nu zelfs helemaal niet meer. 

Daarnaast is de data niet hetzelfde bij synchroniseren (kilometers en tijd wijken af). Waar gaat dit mis?

 

En kan ik de data van Samsung Health van langer dan 30 dagen geleden terug krijgen in de Health app?

Omdat strava niet klopt wil ik soms terug kijken maar dat gaat dus niet meer 

 

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft een betere oplossing? 

Bedankt! 

0 Likes
Dennis19
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem en heb al van alles geprobeerd, mijn vrouw heeft ook hetzelfde probleem hebben beide een andere en ander type smartwatch. Dus daar kan het niet aan liggen!!

Het duurt steeds langer voordat er gesynchroniseerd word, hopelijk kan dit snel opgelost worden.

0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Hai Dennis,

Blij te horen dat het niet aan mij ligt!

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven en loop nu via de strava app. Dan gaat het meteen goed. Jammer want Ik vond health fijner om mee te lopen. 

0 Likes
Dennis19
First Poster
Opties

Erg jammer dat er niemand van samsung of een moderater reageert?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je het horloge al eens hebt gereset, kun je ermee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes
rwijngaard
First Poster
Opties

Is hier inmiddels al een oplossing voor? Op veel plekken op het internet vind je dit probleem terug. Dus geen synchronisatie tussen S-Healht en Strava of pas na hele lange tijd. Aangezien alle andere apps wel kunnen synchroniseren, zou je verwachten dat Samsung dit ook voor elkaar moet kunnen krijgen. 

 

Overigens lijkt het me sterk dat het aan het horloge ligt. Synchronisatie tussen het horloge en Samsung Health gaat prima. Daarbij lukt het soms ineens wel. Het horloge resetten of terugsturen lijkt me geen oplossing.

0 Likes
Dennis19
First Poster
Opties
Ik heb helaas nog steeds geen oplossing. En ik ben het verder volledig met u eens, het ligt zeker niet aan het horloge. Heb inmiddels al 3 horloges geprobeerd en alle 3 hetzelfde probleem helaas. Maar vanuit samsung word er niet of nauwelijks gereageerd, mijn mening hierover is dat ze het probleem kennen maar de oplossing niet. Daarom maar de schuld bij het horloge leggen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik wil jullie vragen om een foutrapport te sturen nadat er een training niet is gesynchroniseerd. Dit kan via Galaxy wearable -> Neem Contact met ons op -> Foutrapport

rsz-846676
0 Likes
Dennis6151
Journeyman
Opties
Ik heb een zelfde probleem. De gegevens die de health naar strava stuurt wijkt erg af kwa tijd. Vandaag 10 km gerent in 55 min in de health app. Strava gegevens geeft aan 39 min. Een klein verschil is niet erg maar dit is niet te doen. Ik weet dat strava een app heeft voor de Samsung smartwatch maar deze watch face is minder overzichtelijk dan de health app
0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties
Hai Dennis,
klopt, maar zelfs wanneer je loopt met de strava app op je watch, is er een afwijking met strava wanneer je synchroniseert 🙈 Frustrerend vooral!
0 Likes
Proat82
First Poster
Opties

Ik lees hier over het probleem dat ik ook heb, 4,5 jaar later! Alles staat goed bij de instellingen. Net een Watch 6 gekocht. Ik had een beetje hoop dat er nu iets zou gebeuren maar helaas. Wat nog te doen??

0 Likes