Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hartslag klopt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
97 Weergaven
noahe
First Poster
Opties
lHoi,

Onlangs ben ik deels overgestapt van Apple naar Samsung. Ik gebruik al jaren Apple Watches en mis ze zeker (al draag ik 'm nog wel, gezien de data van mijn Samsung Watch niet klopt).

Mijn grootste probleem is helaas dat de gegenereerde data totaal niet accuraat is. Mijn slaapcycli kloppen niet; ik krijg te zien dat ik 2x kort heb geslapen in de nacht (2-3 uur). Terwijl mijn Apple Watch en mijn Withings slaapmeter het met elkaar eens zijn. Verder is het zo dat als ik aan het sporten ben, mijn hartslag niet klopt (vaak te laag ingeschat). Als ik mijn Apple Watch en Galaxy Watch om heb tijdens het lopen, zit de Galaxy Watch er vaak volledig naast, terwijl mijn Apple Watch en de hartslagmeter van de loopband het met elkaar redelijk eens zijn (variatie van 0-10 bpm).

Is dit een bekend probleem? En zijn er vooruitzichten dat dit opgelost gaat worden? mijn Apple watch en Galaxy watch om heb tijdens het lopen dan zit de Galaxy watch er vaak volledig naast, terwijl mijn Apple watch en de hartslag meter van de loopband het met elkaar redelijk eens zijn (variatie van 0-10 bpm).

Is dit een bekend probleem? En zijn er vooruitzichten dat dit opgelost gaat worden? 
0 Likes
2 Antwoorden
noahe
First Poster
Opties
Iemand van Samsung die hier naar kan kijken?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @noahe,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Watch ook helemaal up-to-date en heb je ook de Watch  geprobeerd te resetten? Je kan ook via de Wearable app kan een foutrapport hierover indienen.  Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw toestel en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes