op 04-05-2024 07:30 PM
Ik heb een Samsung watch 6. Ik had begrepen dat het mogelijk moet zijn om via je smartwatch in te loggen op de apparaten van Technogym. Je moet dan zorgen dat de technogym app gekoppeld is aan Samsung Health. Dit heb ik volgens mij op de juiste manier op mijn telefoon gedaan.
Zodra ik mijn horloge tegen de NFC chip van het fitnessapparaat houd gaat deze trillen. Ik zie dat de telefoon verbinding probeerd te maken, maar krijg dan de melding dat het apparaat niet kan verbinden. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Bluetooth, NFC en wifi staan aan. Mogelijk hebben jullie een idee?
op 05-05-2024 10:42 AM
op 05-05-2024 10:17 PM
Het horloge is nieuw. Ik heb hem tijdens de installatie alles laten updaten. Volgens mij heb ik alle machtigen aan staan. Zie de foto boven voor mijn instellingen in Samsung Health. Op de onderstaande foto staan mijn koppelingen zoals ik deze heb staan de app van Technogym. Zijn er nog andere machtigingen die ik nog moet aanzetten?
op 08-05-2024 04:25 PM
Hi @Danny1021,
Had je de Watch ook al eens gereset? Je zal dan wel alles opnieuw moeten instellen, maar dan kan je wel "schoon" beginnen.
Laat het vooral weten.
Groetjes,
Daphne
op 08-05-2024 05:52 PM
Dat heb ik inderdaad al gedaan, met steeds hetzelfde resultaat. Weet jij week machtigen ik allemaal moet hebben aanstaan?
op 13-05-2024 04:07 PM
Hallo @Danny1021,
Is de technogym helemaal up-to-date? ZO ja en de issue is er nog steeds, raad ik aan om contact op te nemen met de betreffende app-ontwikkelaars en je kan ook een foutrapport indienen bij Samsung. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.
Met groet,
Ajay