Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden met technogym apparaten.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2024 07:30 PM)
962 Weergaven
Danny1021
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung watch 6. Ik had begrepen dat het mogelijk moet zijn om via je smartwatch in te loggen op de apparaten van Technogym. Je moet dan zorgen dat de technogym app gekoppeld is  aan Samsung Health. Dit heb ik volgens mij op de juiste manier op mijn telefoon gedaan. 

1000009268.jpg

Zodra ik mijn horloge tegen de NFC chip van het fitnessapparaat houd gaat deze trillen. Ik zie dat de telefoon verbinding probeerd te maken, maar krijg dan de melding dat het apparaat niet kan verbinden.  Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Bluetooth, NFC en wifi staan aan.  Mogelijk hebben jullie een idee?

1000009197.jpg

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Zijn de apps en het horloge up to date? Dat zou ik eerst even bekijken. Daarna zou ik proberen om de koppeling tussen technogym en Samsung health te verwijderen en opnieuw te koppelen. Hebben beide apps alle machtigingen aanstaan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Danny1021
First Poster
Opties

Het horloge is nieuw. Ik heb hem tijdens de installatie alles laten updaten.  Volgens mij heb ik alle machtigen aan staan. Zie de foto boven voor mijn instellingen in Samsung Health. Op de onderstaande foto staan mijn koppelingen zoals ik deze heb staan de app van Technogym.  Zijn er nog andere machtigingen die ik nog moet aanzetten?

1000009292.jpg

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Danny1021,

Had je de Watch ook al eens gereset? Je zal dan wel alles opnieuw moeten instellen, maar dan kan je wel "schoon" beginnen.

Laat het vooral weten.

Groetjes,

Daphne

Danny1021
First Poster
Opties

Dat heb ik inderdaad al gedaan, met steeds hetzelfde resultaat.  Weet jij week machtigen ik allemaal moet hebben aanstaan?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Danny1021,

Is de technogym helemaal up-to-date? ZO ja en de issue is er nog steeds, raad ik aan om contact op te nemen met de betreffende app-ontwikkelaars en je kan ook een foutrapport indienen bij Samsung. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes