Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung health synchroniseert niet (en onvolledig) met strava

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2019 11:49 AM)
3394 Weergaven
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Ik heb een samsung gear sport horloge waar ik via  Samsung Health mee hardloop.

Geregeld synchroniseert deze vrij laat met Strava en nu zelfs helemaal niet meer. 

Daarnaast is de data niet hetzelfde bij synchroniseren (kilometers en tijd wijken af). Waar gaat dit mis?

 

En kan ik de data van Samsung Health van langer dan 30 dagen geleden terug krijgen in de Health app?

Omdat strava niet klopt wil ik soms terug kijken maar dat gaat dus niet meer 

 

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft een betere oplossing? 

Bedankt! 

0 Likes
20 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @daantjevanmol79,

 

Zijn zowel de S-Health app als de Strava app up-to-date?

 

Tevens kun je via de Wearables app controleren op updates voor jouw horloge.

rsz-846676
0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Ja dit had ik al gecontroleerd omdat ik inderdaad hoopte dat het hier aan zou liggen. Helaas. 

Alles is up to date, instellingen staan goed. 

Ook training van gisteren is niet terug gekomen in Strava vanmorgen 😞

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het horloge ook al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Gisteren update op telefoon en na opnieuw opstarten kwamen trainingen op strava (wel weer met afwijking tov de gegevens op samsung health). Loop van gisterenavond nu nog steeds niet... blijft vreemd!

 

Kan ik lopen met Samsung health en nog een andere loopapp op mijn horloge (telefoon nooit bij me)? Iemand tips?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het kan even duren voordat de training wordt gesynchroniseerd. Staat hij er inmiddels al wel bij?

rsz-846676
0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Mijn training van woensdag is nog steeds niet zichtbaar in Strava. Het duurde altijd al wel een nacht, maar nu wel erg lang 😞

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Staat hij er inmiddels wel tussen?

rsz-846676
0 Likes
daantjevanmol79
First Poster
Opties

Ja sinds zaterdag. Training van zaterdag alleen nog niet. Ik las gisteren dat de nieuwe active 2 een koppeling heeft met Strava. Benieuwd hoe dat dan gaat, lijkt me niet handig als er een halve week gewacht moet worden op een training. Of ben ik de enige die dit probleem ervaart? 

Daarnaast blijft er een groot verschil na synchronisatie. Als vb met Health loop ik 15.01 km in 1u33 in Strava is dit 14,91 km in 1u28, dit verschil is in mijn gem tempo nogal groot. Wat is nu juist? 

Beetje vervelend wanneer je 3x in de week traint niet je gegevens up to date en juist hebt. Baal hier nogal van. Horloge al 3x teruggestuurd geweest in 1 jaar tijd. Tips en uiteindelijk oplossingen dus meer dan welkom!! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Blijkbaar gaat de synchronisatie van S-Health en Strava niet helemaal lekker. Je zou het horloge nog kunnen resetten, mocht je dat nog niet hebben gedaan. Anders kun je hem ook altijd ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes