Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen 'stream op wifi' optie Spotify op galaxy watch

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2019 09:16 PM)
373 Weergaven
Stut
Apprentice
Opties

Ik heb een vraag : ondanks dat ik een spotify premium abonnement heb, krijg ik de optie "streamen via wifi" NIET te zien op mijn watch ?! De enige opties zijn standalone en remote. Wie weet waar dit aan ligt ?

Heb mijn spotify apps al reeds een keer verwijderd en weer geinstalleerd (op de watch + telefoon), echter blijf ik hetzelfde probleem houden. 

De watch is verbonden via wifi en de bluetooth functie had ik uitgeschakeld, maar er veranderd niets.

Ik kan ook nergens iets vinden hierover.

Wil de watch icm de Buds gaan gebruiken en dus offline luisteren, maar nu kan ik niets behalve mijn telefoon icm de buds.

Ik hoor graag wie mij kan helpen !

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stut
Apprentice
Opties

Heb het anders gedaan : heb eerst muziek gedownload op mijn watch via de spotify app, vervolgens de offline mode ingeschakeld en de telefoon in vliegtuig mode gezet om te testen en dat werkt. Wel moet ik de buds elke keer koppelen, anders speelt hij alleen via de watch.  Het enige wat ik nog steeds vreemd vindt is dat ik de stream on wifi functie niet heb op de Spotify app via de watch.  Maar goed als het zo wel werkt. Alleen ben je dan wat beperkt qua hoeveelheid ivm de beschikbare opslag capaciteit. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Als je standalone gebruikt, zou het moeten werken. Heb je dat al geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Stut
Apprentice
Opties

Heb het anders gedaan : heb eerst muziek gedownload op mijn watch via de spotify app, vervolgens de offline mode ingeschakeld en de telefoon in vliegtuig mode gezet om te testen en dat werkt. Wel moet ik de buds elke keer koppelen, anders speelt hij alleen via de watch.  Het enige wat ik nog steeds vreemd vindt is dat ik de stream on wifi functie niet heb op de Spotify app via de watch.  Maar goed als het zo wel werkt. Alleen ben je dan wat beperkt qua hoeveelheid ivm de beschikbare opslag capaciteit.  

0 Likes
Oplossing
Stut
Apprentice
Opties

Heb het anders gedaan : heb eerst muziek gedownload op mijn watch via de spotify app, vervolgens de offline mode ingeschakeld en de telefoon in vliegtuig mode gezet om te testen en dat werkt. Wel moet ik de buds elke keer koppelen, anders speelt hij alleen via de watch.  Het enige wat ik nog steeds vreemd vindt is dat ik de stream on wifi functie niet heb op de Spotify app via de watch.  Maar goed als het zo wel werkt. Alleen ben je dan wat beperkt qua hoeveelheid ivm de beschikbare opslag capaciteit. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klopt inderdaad, dat is het enige nadeel. Fijn dat het nu werkt! 

rsz-846676
0 Likes
Stut
Apprentice
Opties
Bedankt !