Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat is nou echt het verschil Active 2 en Watch 3, 4, 5 en 6?

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2023 03:13 PM)
1653 Weergaven
Rogier1972
Pioneer
Opties

Hallo,

Sinds een jaar of 5 - denk ik - in het bezit van een Galaxy Active 2. Hij doet wat hij voor mij moet doen, ik kan mijn hardlopen registreren (zij het dat de GPS niet altijd secuur is), het lukt om een podcast af te spelen (wel een gedoe en niet erg gebruiksvriendelijk via Spotify of Poddy), hij kan zelfs mijn bloeddruk behoorlijk precies meten. Ook hoef ik hem maar  1x per etmaal op te laden. Nee, ik kan er niet mee betalen. Oh ja, hij geeft ook de tijd goed aan. 

Sinds 2019 zijn er weer behoorlijk wat nieuwe modellen op de markt gekomen. Maar wat is nou precies het verschil tussen de Active 2 en de meest recente Watch 6. (Volgens mij bestaat Active als soort niet meer als zodanig maar is het nu gewoon Galaxy Watch, maar telt hij wel door.)  Los van snellere processor, vermoed ik, en AMOLED. 

Groeten,

Rogier  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het verschil is dat elk model nieuwere technologie heeft. Elk model dat je omhoog gaat heeft snellere hardware, betere accu ect. En veel meer features. De Watch 6 bijvoorbeeld is het meest moderne horloge tot nu toe en heeft de beste sensoren. De Watch 6 is heel erg goed als je je slaap wilt bijhouden bijvoorbeeld. Beter dan de Watch 6 ga je niet vinden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het verschil is dat elk model nieuwere technologie heeft. Elk model dat je omhoog gaat heeft snellere hardware, betere accu ect. En veel meer features. De Watch 6 bijvoorbeeld is het meest moderne horloge tot nu toe en heeft de beste sensoren. De Watch 6 is heel erg goed als je je slaap wilt bijhouden bijvoorbeeld. Beter dan de Watch 6 ga je niet vinden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rogier1972
Pioneer
Opties
Dank, Patrick. 'Veel meer features', die haal ik er dus niet zo snel uit.
Rogier1972
Pioneer
Opties

Ik ga het overigens ervaren. Kon de verleiding niet weerstaan en vandaag de Watch 6 Classic binnengekregen.

Rogier

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Rogier1972,

Spannend! Wat vind je er tot nu toe van? 

Als er vragen zijn, mag je die gerust stellen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes