op 19-08-2023 08:51 AM
Als de slaapstand op mijn #Watch6 afloopt (of eerder uitgezet wordt) dan activeert Spotify op mijn galaxy A52s.....en begint luid een willekeurig muzieknummer te spelen!!!
Hoe kan ik dat voorkomen?????
Het lijkt erop dat iets in Samsung Health bij slapen bij het uitschakelen of afzetten van de slaapstand Spotify activeert. Ik kan daarover tot nu toe niets vinden...
Heeft iemand een tip/advies???
op 20-08-2023 11:12 AM
Bedankt Onno voor je reactie. Ik heb het geprobeerd volgens jouw aanwijzingen. Maar dat bleek niet de oplossing.
Nu ben ik er zelf eens uitvoerig ingedoken en kwam hetvolgende tegen. Op mijn A52s galaxy kreeg ik steeds als de slaapstand op de Watch6 werd uitgeschakeld een korte melding dat de TRAINING was hervat...daarna begon Spotify spontaan iets te spelen. Op mijn A52s had ik dan een training icoontje die blauw dus actief was.
Het uitschakelen van de slaapstand op mijn Watch6 triggerde dus de ingeschakelde training stand van de A52s. Als ik de trainingstand op de A52s uitzet .... kreeg ik geen training hervat melding meer en was het spontaan afspelen van Spotify verleden tijd.
Ikheb mijn Watch6 nog niet zo lang en ben nog wat in de experimentele fase... o.a. ook het koppelen met bijvoorbeeld mijn hometrainer. Denk dat ik al proberend iets heb geactiveerd....met bovenstaand spontaan activeren van Spotify als gevolg.
Toch bedankt voor je advies.