Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen S6 Clear View Cover na recente update

(Onderwerp aangemaakt op: 06-04-2018 08:52 AM)
1216 Weergaven
mounir81
Journeyman
Opties

Hoi,

 

Vandaag heb ik mijn S6 Edge geüpdate met de recente Android software update. In het begin leek het touchscreen traag te reageren, maar dat lijkt nu beter. Alleen zit ik nog met 1 probleem. Sinds de update werkt mijn Clear View Cover niet meer tot mijn frustraties. Heeft iemand hier ook problemen mee? Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt.

 

Groet, Mounir

masterbecan
First Poster
Opties
ik heb ook zelfde probleem . hopelijk komt samsung wel binnenkort met een bugs
0 Likes
Buijteweg
Student
Opties

Ik kreeg als antwoord van de Samsung helpdesk dat ik alles moet terug zetten naar fabrieksinstelling enz. Heeft iemand dit toevallig al gedaan? 

Vind dat als steeds meer mensen er last van krijgen dit niet echt de oplossing.

Hopelijk komt er een nieuwe goede update snel.

0 Likes
mounir81
Journeyman
Opties

Ik ben die oplossing ook ergens tegengekomen. Dat is het enige wat ik nog niet heb geprobeerd. Daar heb je echt een hele dagtaak aan. Je moet echt alles resetten. Bent dan alles kwijt. Verstandig om vantevoren een backup te maken van alle gegevens en apps. Dat is bij mij bijna 32Gb. Eerst een backup maken, resetten en dan alles terugzetten. Ik word er al moe van als ik er aan denk. Volgens mij is dit probleem ook op te lossen op dezelfde manier als het is ontstaan, namelijk door een nieuwe update...

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi allemaal!

 

Hier is een soortgelijk topic waar wordt teruggekoppeld dat een reset inderdaad werkt: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Flipcase-s6-na-update-1-maart/td-p/470060

 

Voor nu is dat de snelste oplossing om je cover weer naar behoren te laten werken.


kevin-sig
mounir81
Journeyman
Opties

Dank jullie wel voor de hulp. Als ik een keer tijd heb zal ik kijken of ik mijn telefoon ga resetten. Vind het eigenlijk nog steeds vreemd dat na een update, waarbij je verwacht verbeteringen aan te brengen, er juist problemen ontstaan. Niet echt gebruikersvriendelijk.

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb in het menu bij connecties "NFC and payment" aangezet, toen cover verwijdert, opnieuw opgestart, cover er weer op et voila, optie accessoires is weer terug en cover werkt weer. Hierna kun je dat NFC weer uitzetten uiteraard. Deze tip vond ik ergens in dit forum, bedankt daarvoor!! 

Buijteweg
Student
Opties

Super bedankt voor deze tip. Had net back up gemaakt om alles te resetten. Eerst deze tip uitgevoerd en s view werkt weer prima!!

0 Likes
mounir81
Journeyman
Opties

Bedankt voor de tip! Ik heb het getest en het hoesje deed het weer. Alleen had ik de telefoon nogmaals opnieuw opgestart daarna en toen zat ik weer met hetzelfde probleem. Telefoon dus voorlopig niet meer opnieuw opstarten. Ben in ieder geval een stap verder.

0 Likes
Hans_de_B
Student
Opties

Dank voor de tip, ook hier werkt de smart cover weer!

0 Likes
emielvisser
Pathfinder
Opties

Ook nu kan het cache geheugen vaak de bron van de ellende zijn.

1. Om dit te legen, moet je je Galaxy S6 (Edge, Plus) eerst helemaal uitschakelen.
2. Eenmaal uit, start je je telefoon opnieuw door tegelijkertijd de Home toets, de Volume omhoog knop én de Aan/uit (Power) knop in te drukken.
3. Houdt ze ingedrukt, tot het blauwe scherm verschijnt – dan kun je alle knoppen loslaten.

4. Je komt nu in het wat Spartaans ogende Android Recovery menu terecht. Bediening gaat hier niet op het scherm, maar met de Volume toetsen.
5. Druk vijf keer op de Volume omlaag toets (vier keer Volume omhoog kan ook), tot de blauwe balk op de optie Wipe cache partition staat, gevolgd door de Aan/uit knop om de keuze te maken.
6. Bevestig door wederom met de Volume omlaag toets Yes te selecteren, en met de Aan/uit knop te kiezen.

7. Als het cache geheugen gewist is, staat de blauw balk weer op Reboot systeem now. Je hoeft alleen op de Aan/uit knop te drukken om die optie te kiezen en je telefoon opnieuw te starten.

 

Je raakt verder niks kwijt!

0 Likes