Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email app

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2018 08:20 PM)
237 Weergaven
Moezel
Apprentice
Opties

Als mijn email binnenkomt op mijn S7,zie ik alleen de koptekst,de inhoud van de mail niet

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Moezel,

 

gebruik je de standaard e-mailapp?

 

En zijn zowel je toestel als de app up-to-date?

rsz-846676
0 Likes
Jeanne02
Student
Opties
Hetzelfde probleem met Samsung J5 2016. Hoe wordt de inhoud weer zichtbaar van mijn mail van Ziggo?
Alles is up to date. Niet alle berichten geven een blanco inhoud.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Jeanne02 heb je een voorbeeld in de vorm van een screenshot? En ervaar je dit alleen met mails die afkomstig zijn van Ziggo?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Jeanne02
Student
Opties
Hoi Tim,

Ik heb 2 screenshots gemaakt. Deze voeg ik er bij.
De mail van Ziggo gebruik ik alleen.
Niet bij ieder bericht wordt de inhoud niet weergegeven.
Naar mijn idee gebeurt dit na de laatste update van Samsung mail. Ik lees dat er veel meer mensen last van hebben.
Het vreemde is, wanneer je op beantwoorden drukt de inhoud wel zichtbaar wordt.
Zet ik bij de instellingen inhoud passend maken uit, id de inhoud zichtbaar. Echter open je hetzelfde bericht daarna weer, is de inhoud weer verdwenen.
Op aanraden van Ziggo, de webmail geprobeerd. Deze werkt prima. Ziggo constateert natuurlijk terecht dat het probleem bij de Samsung mailapp zit


Met vriendelijke groeten en al vast bedankt voor de moeite,

Jeanne

P.S.: Ik las op de Samsung site ( ergens ) dat er een bug in Samsung zou zitten???


https://drive.google.com/file/d/0B8MmRGY1aMNWNnQzTWNPWXF1R3dMSlBUYlVsSFpORUNLd2tN/view?usp=drivesdk


https://drive.google.com/file/d/0B8MmRGY1aMNWdkRVVDJ4d3FHSkhfaVZMZFhkY3JvME4zZjZR/view?usp=drivesdk
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Jeanne02 thanks, ik kan de screenshots alleen niet openen 😞 Je kunt testen of het legen van de cache en het wissen van de gegevens, een verschil maakt. Daarvoor mag je naar Instellingen > Apps - E-mail gaan. Houd er rekening dat je hierna alles opnieuw moet koppelen en instellen aan de mail-app.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Jeanne02
Student
Opties
Sorry, Tim. Dit heeft niet geholpen. Nog geen update die er aan komt? Zou het een oplossing kunnen zijn om de updates te verwijderen?
Als ik gegevens en cache verwijder en daarna de email ga instellen, pakt ie alle gegevens/instelling terug. Precies de stappen van Ziggo gevolg. Mailadres, imap, smtp, etc. vult ie meteen in. Ook al geef ik aan het handmatig te willen doen.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Jeanne02 da's balen.. Je zou in dat geval inderdaad kunnen proberen om de updates te verwijderen. Laat je me weten hoe het daarna gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes