Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Hoe zet ik Samsung cloud uit of verwijderen deze uit de apps. Gebruik allleen Google Drive naar volle tevredenheid en heb me nooit voor Samsung... Bekijk bericht
Vorig jaar een samsung A5(2017) gekocht via bluetooth heb ik verbinding met skoda superb (bj dec 2015) voor telefoon. Die connectie blijft als ik... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb al een tijdje mijn note 8 en ben er erg blij mee. maar nu heb ik er draadloze oortjes gekocht. en het werk goed.
Maar nu als... Bekijk bericht
Hallo,
sinds ik op 30/04 de sotfwareupdate G950FXXU1CRD7 heb geïnstalleerd op mijn Samsung S8, geven sommige apps bij opstarten aan dat ik geen... Bekijk bericht
Hooi allen!
2 weken geleden ben ik er tot mijn schrik achter gekomen dat mijn scherm en achterkant aan de volume knop kant bol zijn gaan staan.... Bekijk bericht
Afgelopen week update naar Android versie 7 gedaan
Sindsdien problemen met de telefoon
Hij valt uit
Start uit zichzelf opnieuw op
Geeft... Bekijk bericht
Zojuist gebeld naar klantenservice, die persoon verweest naar facebook messenger voor hulp... heel apart. Ik heb geen behoefte om een facebook aan... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb sinds een maand de samsung a5 2017 en die bevalt me over het algemeen prima. Nou heb ik wel een probleem. Soms als ik aan het... Bekijk bericht
Help!! Waarom kan ik met mijn Galaxy s7 geen screenshot meer maken?? Ik gebruik die functie vaak maar sinds een 1 of 2 updates kan dat in ene niet... Bekijk bericht
Wanneer ik in de browser bv onlineluisteren.nl open en een radiostation ga luisteren dan valt na ruim 5 minuten het geluid weg.
Als ik dan het... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een S6 waar de touchscreen in eens niet meer van werkt. Ik heb hard reset gedaan, leeg laten lopen en herladen en zelfs de... Bekijk bericht
Zojuist hoorde ik dat mijn telefoon een krakend geluid maakte. Ik had hem gewoon in mijn hand.
Ik draaide mijn telefoon om en ik zag dat het glas... Bekijk bericht
Hallo, deze week begon er uit het niets iemand tegen me te spreken terwijl ik mn mails aant nakijken was. Gebrekkig engels.. hello, are you there?... Bekijk bericht
Het gsm toestel valt sedert enige tijd uit wanneer de batterij minder dan 30 % heeft. Vandaag is die zelfs uitgevallen bij 40 %.
Wat kan ik... Bekijk bericht