Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen S6 Clear View Cover na recente update

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2018 08:22 PM)
2876 Weergaven
mounir81
Journeyman
Opties

Hoi,

 

Vandaag heb ik mijn S6 Edge geüpdate met de recente Android software update. In het begin leek het touchscreen traag te reageren, maar dat lijkt nu beter. Alleen zit ik nog met 1 probleem. Sinds de update werkt mijn Clear View Cover niet meer tot mijn frustraties. Heeft iemand hier ook problemen mee? Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt.

 

Groet, Mounir

20 Antwoorden
Buijteweg
Student
Opties

Ook ik heb sinds update geen s view functie meer op mijn s6

Erg vervelend, wie weet hoe dit opgelost kan worden

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @mounir81 en @Buijteweg,

 

Hebben jullie al geprobeerd hem los te halen en hem er opnieuw in te klikken?

rsz-846676
0 Likes
Buijteweg
Student
Opties

Ja, dit al geprobeerd.  Heb zelfs een nieuwe hoes erop gedaan die ik nog had liggen, beide originele covers.

Helaas werkt dit niet.

0 Likes
mounir81
Journeyman
Opties

Heb dat ook al geprobeerd. Heb de telefoon meerdere malen opnieuw opgestart etc. Als ik de cover open en dicht doe merk ik wel dat de touch knoppen naast de home button aan en uit gaan. Alleen komt de clear view stand niet meer opzetten...

0 Likes
Buijteweg
Student
Opties

Klopt dit heb ik ook. 

Ik kan ook nergens meer de functie terug vinden. Bij thema's instellen kreeg je ook altijd s view venster instellen te zien maar deze is totaal verdwenen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kunnen jullie het eens in de veilige modus testen? 

rsz-846676
0 Likes
mounir81
Journeyman
Opties

Had ik ook al geprobeerd. Ik had namelijk al het een en ander zitten zoeken in fora voordat ik dit berichtje had geplaatst. Nu ik een aantal dagen verder ben sinds de update valt mij ook op dat de batterij sneller leeg raakt. Ik weet niet of anderen daar ook last van hebben. Voor nu heeft de clear view cover prioriteit.

0 Likes
Theos
First Poster
Opties

Ik heb de zelfde problemen.

sinds de laatste software update van 3 april 2018,werkt de cover niet meer.

Het is gemeld bij de help desk.

Hopelijk komt korea snel met een bug fix voor de software.

0 Likes
Hans_de_B
Student
Opties

Na de update vandaag op mijn S6 Edge werkt ook hier de clear view cover niet meer.

Ook niet na herstart of verwijderen en weer plaatsen van het toestel uit/in de cover.

0 Likes