Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Updates apps playstore wel gedownload maar blijven in behandeling staan

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2023 08:47 AM)
555 Weergaven
wateengedoebijnaam
Apprentice
Opties
Weet iemand waarom de playstore wel de updates kan binnenhalen maar ze vervolgens niet uitvoert en dus op "in behandeling" laat staan. Als ik er zelf op klik, dan pas wordt de update ook uitgevoerd.

Dus wel zonder problemen downloaden maar niet automatisch de updates ook echt uitvoeren.

A52s van een half jaar oud, ruimte en geheugen uitstekend. Met eerdere toestellen S5, S7 dit probleem niet eerder gehad. Het is ws ook geen instelling, heb ik i.i.g. niet kunnen vinden.

Wie heeft de gouden tip?
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is een bug en dit gebeurd helaas wel eens.

Ga naar instellingen > apps en dan zowel bij Google Playstore en Google Play services > opslag > gegevens wissen.

Herstart ook je toestel even.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is een bug en dit gebeurd helaas wel eens.

Ga naar instellingen > apps en dan zowel bij Google Playstore en Google Play services > opslag > gegevens wissen.

Herstart ook je toestel even.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
wateengedoebijnaam
Apprentice
Opties
Dank je wel, Patrick. Ik had dit al gedaan vanochtend. Zojuist het toestel geherstart. En nou even afwachten tot er nieuwe updates zijn.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt. Gegevens wissen en opnieuw starten heeft altijd gewerkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
wateengedoebijnaam
Apprentice
Opties
Ok, ik laat het hier nog even weten.
wateengedoebijnaam
Apprentice
Opties
Ik heb het zojuist gecheckt. Er staan nu 4 updates waarvan de oudste 6 dgn geleden gedownload is en dus niet automatisch ook uitgevoerd wordt. Dus het lijkt er op dat het probleem zich herhaald en het wissen van de bovengenoemde gegevens niet een 100% juiste oplossing is.
Of ik moet dit wekelijks gaan doen.
Maar dan kan ik net zo goed 1x per week de updates handmatig uitvoeren...
0 Likes
wateengedoebijnaam
Apprentice
Opties
@Patrick Ik heb het 10 maart gecheckt. Er stonden toen 4 updates waarvan de oudste 6 dgn geleden gedownload is en dus niet automatisch ook uitgevoerd wordt. Dus het lijkt er op dat het probleem zich herhaald en het wissen van de bovengenoemde gegevens niet een 100% juiste oplossing is.
Of ik moet dit wekelijks gaan doen.
Maar dan kan ik net zo goed 1x per week de updates handmatig uitvoeren...

En zojuist weer gecheckt, er staan er nu alweer 10 wel gedownload maar niet uitgevoerd. Cache op Playstore en Services is weinig op dit moment (<18mb). Nog iemand een idee?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@wateengedoebijnaam 

Hi there, goedemorgen.

 

Staan de apps in kwestie misschien in een sluimerstand? Je kan dit nagaan bij: Instellingen > Batterij en Apparaat-onderhoud > Batterij > Limieten achtergrondgebruik > Sluimerende apps of Apps in ultieme sluimerstand. En maakt het hierbij ook verschil of je verbonden bent met het Wi-Fi netwerk of een mobiel netwerk? 

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes