Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Streamen telefoongeluid naar hoortoestel

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2021 03:07 PM)
3008 Weergaven
dof
Explorer
Opties

Hallo  Members

Ik heb een A50 smartphone (SM-A505 FN/DS) Androidversie 11 geinstalleerd.

Ik ben toe aan nieuwe hoortoestellen. Een van de belangrijkste functies voor mij (en ik denk vele anderen  met een hoortoestel)  is het geluid van de telfoongesprekken via bluetooth op mijn hoortoestellen binnen krijg.

Het bedienen van hoortoestellen met je telefoon is totaal geen probleem, gewoon in de playstore de passende app downladen.

Maar het geluid bij telefoneren  schijnt bij IPhone de normaalste zaak te zijn en bij een (Samsung)  een moeizame zaak.

Ik kan deze functie in mijn A50 niet vinden, terwijl het al vanaf  versie 10 mogelijk moet zijn.

In instellingen heb ik met "gehoor "gezocht . Daar vind ik  "ondersteuning gehoorapparaten" maar dat is een bluetooth verbinding om met de bijpassende app de instellingen van het hoortoestel te bedienen (hard er en zachter, programma's)  niet het streamen van het geluid van een telfoongesprek.

Heeft Samsung een dergelijk essentiële functie nit in de A50 zitten?

Graag support

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @dof,

Welkom op de Community.

Inmiddels hebben wij gelukkig wel een mooie site: https://bit.ly/38VyEoc

Maar helaas nog concrete lijst met supported models. (vraag staat uit)

Deze heb ik aangevraagd, maar voor zover ik kan zien geldt het vooralsnog enkel voor flagship models (specifieke chipsets) icm. met Q-OS of hoger (dus ook R-OS). Voor specifieke ondersteuning voor bepaald type hoortoestel kan fabrikant van hoortoestel vaak aangeven.

Op dit moment dus nog geen uitsluitsel voor A52 & A

rsz-846676
Members_xhNo6wF
First Poster
Opties

Bij mijn telefoon valt de verbinding met hoorapparaat steeds weg en ik heb een S21

0 Likes
Members_xhNo6wF
First Poster
Opties

ik heb net het zelfde voor en alles al gedaan wat ze me zegde maar het werkt nog steeds niet  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Members_xhNo6wF, goedemorgen. 

Is jouw telefoon verder up-2-date? Gebruik voor het gehoorapparaat een speciale app van de fabrikant? Heb je de netwerkinstelling al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_xhNo6wF

IS jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes