Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps verplaatsen zich zelf terug naar intern geheugen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2017 09:55 AM)
21803 Weergaven
OD1989
First Poster
Opties

Hoi allemaal,

 

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Apps die ik van mijn interne geheugen naar mijn SD kaart heb verplaatst, verhuizen (zichzelf) uiteindelijk weer terug naar het intern geheugen. Hierdoor ben ik bijna wekelijks bezig om mijn apps weer te verplaatsen naar mijn SD kaart. 

Heeft iemand hier ervaring mee en is het makkelijk op te lossen?

Spring naar oplossing
36 Antwoorden
zzsam
Explorer
Opties

Schijnbaar is nog steeds niet opgelost! 

0 Likes
Pieter19531
Journeyman
Opties

Wanneer er updates van apps plaatsvinden worden de apps die eerst op de sd kaart stonden
teruggeplaatst op het interne geheugen van de telefoon en moet je de apps weer handmatig
terugzetten op de sd kaart.

Het moet toch mogelijk zijn dat wanneer apps die op de sd kaart staan en geupdate worden
weer automatisch op de sd kaart terecht komen.

 

Ik heb een J6+.

Toch een redelijk nieuw toestel met dezelfde problemen. 

 

Het probleem doet zich al heel lang voor.

 

Er wordt verwezen naar een nieuwe Android versie maar heb inmiddels Android 9 

BruceH
Community Manager
Opties

Hier is jammer genoeg nog geen oplossing voor.

rsz-846676
0 Likes
Pieter19531
Journeyman
Opties

Het is een probleem wat al jaren speelt. En begrijp niet dat hier geen oplossing voor gevonden wordt. Het heeft blijkbaar geen prioriteit. Toch jammer dat Samsung daar geen energie in steekt en alleen maar roept: Jammer maar helaas. 

zzsam
Explorer
Opties

Hoezo geen oplossing? Zorg gewoon dat apps die op een externe schijf staan ook extern geüpdate kunnen worden. Nu worden de apps eerste terug gezet op de interne schijf alvorens ze worden geupdateScreenshot_20190712-194452_Brave.jpg

 

0 Likes
Rens1
Explorer
Opties

Hallo, 

Ik las vandaag het bericht mijn Samsung doet het bijna elke dag de app's terug zetten naar de interne geheugen erg irritant omdat het interne geheugen zo goed als vol is. Er in een externe geheugenkaart van 128g in de telefoon die zou met grote gemak de app's kunnen opslaan. HOE kan ik de gsm instellen dat de app's automatisch opgeslagen worden op de externe kaart en niet de interne geheugen. Ik kan nergens een standaard instelling vinden die de app's tijdens update NIET verplaatst. Kan iemand me laten weten hoe dit op te lossen??

Nick
MegaStar
Opties

Dit is niet mogelijk, omdat uiteindelijk de apps worden teruggezet bij een bepaald soort dataverbruik. Ook bij updates wordt dit bijna altijd teruggezet. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
zzsam
Explorer
Opties

Juist om geen gedoe te hebben met het vollopen van de interneschijf heb ik een sd kaart geplaatst.

Al mijn grote apps staan op deze SD kaart. Wat heeft het voor een zin een SD kaart te gebruiken als deze apps bij iedere update worden terug terug geplaatst op de interne hardeschijf?

 

Als jullie zo bijdehand zijn deze apps te verplaatsen naar de internere hardeschijf voor een update, wees dan ook zo bijdehand ze na de update weer terug te zetten op de SD kaart.

 

[Quote Samsung]

"Om ruimte te besparen op uw interne hardeschijf kunt u bestanden en apps verplaatsen naar de SD kaart"

 

Echt te bizar voor woorden!

 

John

Rens1
Explorer
Opties
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Welke Innovatie of mogelijkheden van Samsung??
Bij verkoop van een toestel wordt er direct gezegd dat het uitbreiden d.m.v. een EXTRA geheugenkaart het ''probleem'' van opslag te kort voorkomen. Intern geheugen van 32g loopt vol waardoor de apps nu op de externe kaart gezet zijn, hoe kan je dan immers de app's up to date houden als het interne geheugen vol is maar er weldegelijk beveiligingsupdates uitgevoerd moet worden. Je kan nooit de app verplaatsen en dan laten updaten omdat die dan de app weer naar het interne geheugen wil verplaatsen/ die vol is omdat de app's steeds teruggezet worden.
zzsam
Explorer
Opties

Precies👍
Ben heel erg benieuwd hoe Samsung hierop gaat reageren!

0 Likes