Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestanden verdwenen na verplaatsing naar SD-kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2023 09:47 PM)
1292 Weergaven
Matthew19
First Poster
Opties

Vandaag heb ik mijn SD-kaart opnieuw ingesteld en hier wilde ik bestanden van mijn interne opslag naar verplaatsen, mijn interne opslag zit namelijk vol. Ik heb in mijn interne opslag alles geselecteerd wat ik kon selecteren en naar mijn SD-kaart verplaatst. Mijn foto's en videos zijn weg uit mijn gallerij en in de mappen in mijn bestanden zit niks. Er wordt echter wel opslag gebruikt op mijn SD-kaart maar dit wordt gecatogoriseerd als overal niks behalve 20 GB op overige bestanden. Ik denk nu dat mijn bestanden allemaal in de overige bestanden zitten maar ik kan deze nergens vinden. Kan iemand me helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je de gegevens niet kan zien op de kaart zelf en je ook geen gebruikt maakt van clouddiensten dan ben ik bang dat deze bestanden verloren zijn gegaan. Wellicht dat er apps van derden zijn die je kunnen helpen met het terughalen van de gegevens.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Open de app mijn bestanden > navigeer naar de sd kaart > staan hier je foto's?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Matthew19
First Poster
Opties
Nee, hier staan alleen lege mappen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel echt vervelend.. hoe groot is de Sd kaart en hoeveel GB aan bestanden heb je proberen te kopieren in 1x?
Matthew19
First Poster
Opties
De sd kaart heeft 32 GB en er is 20 gb aan data verplaatst
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel merkwaardig.. Het is altijd aan te raden om bestanden te kopieren en plakken, en niet verplaatsen. Pas verwijderen als de dataoverdracht voltooid is en als deze gecontroleerd is. Het kan zijn dat er wat mis is gegaan tijdens het verplaatsen. Ik snap uiteraard daar helemaal niks aan hebt.

Ik denk dat je het beste even de sd kaart aan kunt sluiten op de pc en data recovery doet. Ik zou dit ook op je toestel doen.
Matthew19
First Poster
Opties
Nadat ik de bestanden kwijt was zag ik inderdaad ook overal op Google, nooit verplaatsen maar altijd copy paste. Ik zal de data recovery proberen en heel erg bedankt voor de hulp. Hoe kan ik die data recovery het beste doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Matthew19, goedemorgen.

Heb je de verdwenen bestanden nog kunnen terughalen? Maak je ook gebruik van clouddiensten voor je foto's en video's? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Matthew19
First Poster
Opties
Het is me niet gelukt en ik heb toen geen gebruik gemaakt van een cloud
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je de gegevens niet kan zien op de kaart zelf en je ook geen gebruikt maakt van clouddiensten dan ben ik bang dat deze bestanden verloren zijn gegaan. Wellicht dat er apps van derden zijn die je kunnen helpen met het terughalen van de gegevens.

Groeten,

Martijn

0 Likes