Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Standaard Agenda voor apps

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2024 11:41 AM)
347 Weergaven
Heisenberg_42
Journeyman
Opties
Dag community,

Als standaard agenda gebruik ik Google agenda, en alles werkt prima.
Op 1 ding na: bepaalde apps die een afspraak in je agenda kunnen zetten (bijvoorbeeld de bezorging van mijn boodschappen) plaatsen deze automatisch in de 'My Calender' agenda.

Ik heb er al aardig wat uurtjes aan uitzoekerij opzitten maar ben er nog niet achter hoe ik dit kan veranderen.
Graag wil ik Google agenda als standaard voor alles instellen, of 'My Calender' deactiveren, of simpelweg intern de kalender prioritering aanpassen.
Zolang het maar werkt 🤷

Kan iemand mij verder helpen?
0 Likes

1 Oplossing

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Heisenberg_42 ,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is My Calender een App dat je zelf via de Playstore had geïnstalleerd? Zo ja, dan kan je gaan naar Instellingen ---> Apps ---> zoek de App op en klik er vervolgens op --->Instellen als standaard ---> 'Ondersteunende koppelingen openen'  uitzetten. Voor Google Agenda kan je die optie dan aanzetten. Laat weten of het is gelukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Berry Jansen
Apprentice
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem.. Uw voorstel helpt niet. 'My Calendar' komt niet voor in de lijst met (systeem) apps. Inmiddels alles geprobeerd, maar sommige apps plaatsen agenda-items continue in de "My Calendar". Prioriteit geven hieraan in de bv de google app lukt niet.

Ik ben ook benieuwd naar de oplossing.

 

Screenshot_20240227_120321_Calendar.jpg

 

0 Likes