Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vocht gedetecteerd USB-poort

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2019 12:07 PM)
112077 Weergaven
Faysal79
Navigator
Opties

Ik krijg een melding dat er vocht gedetecteerd is in mijn usb poort .

De telefoon is niet met water in aanraking gek komen. 

Weet iemand of dit een bug is ?

53 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Er zit waarschijnlijk stof tegen de censor. Ik zou het voorzichtig schoonmaken (zonder water :winking-face: ).
Faysal79
Navigator
Opties

Hoi 

Bedankt voor je reactie. Ik ga de sensor voorzichtig proberen schoon te maken. 

👍

 

Gr 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
TeusvH
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zelfde melding. 

Inmiddels is min telefoon 0% en krijg er geen leven meer in. Fohn heeft niet geholpen, ligt nu in een bak met rijst? Maar heb er weining vertrouwen in. Ik hoor graag hoe dit snel is op te lossen.

 

0 Likes
Faysal79
Navigator
Opties

Hoi 

Ik heb er toen ook een fohn opgezet .En is vlak daarna weggegaan .Maar van de week kreeg ik die melding weer .Die heeft zichzelf opgelost .

Ik weet niet of dit op te lossen is met een update of zo , maar is echt irritant. 

Ik hoop voor u dat de rijst het probleem gaat oplossen .Laat even weten hoe het afgelopen is. 

 

Gr fays

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

@TeusvH, als het echt niet wilt lukken, dan kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
Rik-taxi
First Poster
Opties

Ik heb dus sinds gistermiddag ook ineens deze melding.

2x gelukt weer op te laden nadat ik het gaatje had schoongemaakt met een tandenborstel.

Maar ondertussen pakt hij helemaal mijn oplader niet meer...

In veilige modus inderdaad geen melding, maar opladen ho maar!

 

Word er echt knetter gek van!

Heb de telefoon nog maar net, en kan gelijk weer naar een reparateur.

0 Likes
Faysal79
Navigator
Opties

Hoi

Bij mij blijft het ook constant terugkomen .

Er word wel makkelijk gezegd ga maar naar een service winkel, maar ja dan ben je wel je telefoon kwijt voor 2 weken .En een leentoestel krijg je  niet. En dan weer alles overzetten pfff.

 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je de USB-poort hebt schoongemaakt en de melding blijft terugkomen, kun je inderdaad het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.

 

Overigens vraag ik me af waar je twee weken vandaan haalt, via de Ophaalservice heb je hem binnen drie werkdagen in huis, bij een service punt kun je een 1-uurs afspraak maken, zodat je hem na een uur weer mee naar huis kunt nemen.

rsz-846676
0 Likes