op 19-10-2022 10:49 AM
Hallo,
Mijn Samsung S21ultra laadt niet op met USB kabel in USB poort van bijv. laptop. Hij begint met laden, stopt dan , Laptop geeft een foutmelding.
Wanneer ik de telefoon via USB in mijn auto koppel, laadt hij niet op, wel flikkert Android auto aan en uit (op telefoon schem) op auto scherm geeft hij een fout melding dat ik de telefoon opnieuw moet opstarten.
Met vaste oplader in stopcontact geen probleem. Heb ook meerdere originele USB kabels geprobeerd, zelfde probleem.
Met een andere telefoon, werkt Android auto wel.
op 19-10-2022 12:24 PM
Hoi @Members_15ApbMF
Zit er niet toevallig stof/pluisjes in je USB-C aansluiting van je Samsung Galaxy S21 Ultra?
op 19-10-2022 01:42 PM
op 20-10-2022 09:04 AM
Nee, deze is schoon. Hij laadt wel op als ik de kabel in een adapter aan het stopcontact hang.
op 20-10-2022 09:15 AM
Welke instellingen moet ik dan aanzetten? ik heb foutopsporing ingeschakeld, zonder succes.
op 21-10-2022 11:39 AM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.