Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid via hoortoestel amplifon uit dec 2021

(Onderwerp aangemaakt op: 01-01-2025 12:26 PM)
455 Weergaven
Elca12
Student
Opties

Goededag,

mijn man heeft een hoortoestel, merk amplifon B3. Tot nu toe kon hij bellen via tefeloon op oor, maar de laatste tijd wordt het lastig. Nu wil ik het voor hem makkelijker maken door het hoortoestel te koppelen met telefoon via bleutooth. Hij heeft Samsung s10e, Android versie 12.

app amplifonis gedownload, er  is een  koppeling tussen hoortoestel en telefoon, maar hoe ik het ook van alles probeer, het lukt niet om geluid via hoortoestel te ontvangen. 

compatbiliteit gehoortoestel is ingeschakeld.

naar Beter Horen winkel geweest, 2 keer zelfs, ze zeggen daar dat het hoortoestel niet compatibel is met Samsung s10e wat onzin is. Hoortoestel functioneert goed, heb ook test gedaan met mijn iPhone, ging heel goed. Maar nu even over zijn Samsung s10e (van 2020).Er is nl wel een koppeling gemaakt…

iemand die een oplossing heeft? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Elca12,

Het is bijzonder dat het nog steeds niet is gelukt. Ik hoop je hiermee verder te kunnen helpen. Je  kan het beste via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.  Je kan ons gerust weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Volgens alle specificaties zou dit hoortoestel prima moeten werken met Android 12. Er staat Android 8 of hoger. Helaas vind je op internet veel problemen met hoortoestellen en Android 12. In dit soort gevallen is het advies om bij te blijven met de tijd. Zorg dat je een telefoon hebt met de laatste Android versie en een hoortoestel dat up to date is met deze tijd. Het hoortoestel wat je hebt is volgens de gegevens in 2020 gelanceerd en de S10 uit 2019. Met wat mazzel zal het nog wel een jaar misschien 2 redelijk werken maar het advies is om zowel een nieuw model telefoon met recente software als een recent hoortoestel aan te schaffen, op deze manier werkt alles goed met elkaar samen. Oude apparaten zoals de S10 krijgen geen updates meer dus als iets niet compatibel meer is dan blijft dat zo.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Elca12
Student
Opties

Dank je voor je uitleg. Hoortoestel is recent nieuw. S10E is 5 jaar oud en is het redelijk om een nieuwe toestel te vervangen. Denk dat mijn man maar iPhone moet nemen, geen gedoe met Samsung, bang als wij s24 kopen hij toch ook geen geluid krijgt.. met iPhone weet je zeker dat t geen probleem oplevert ivm met Made for IPhone.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je zegt dat het hoortoestel recent nieuw is maar dit is een model uit 2020, dus al sterk verouderd.. De problemen die je ervaart komen door zowel verouderde software als hardware. Een Iphone kopen lost het probleem niet pe se op dat is maar een gokje aangezien het hoortoestel al sterk verouderd is qua model. 

Een Samsung telefoon lijkt mij een betere keuze, voor gebruik met dit hoortoestel. De nieuwste modellen, zoals de Galaxy S24-serie ondersteunen Audio Streaming voor Hoorapparaten (ASHA). Hiermee heb je gegarandeerd een goede ervaring met alle hoortoestellen. Wat je nu meemaakt is geen Samsung probleem maar een stukje software wat een probleem veroorzaakt waardoor het niet goed werkt met Android 12. Je kan niet verwachten dat apparaten altijd goed werken met sterk verouderde software. De keuze is uiteindelijk aan jullie maar persoonlijk raad ik het af om een Iphone te nemen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Elca12
Student
Opties

IK ben weer terug. Het is ongelofelijk balen dat het nog steeds niet gelukt is. IK heb maar een nieuwe Samsung S24 gekocht en dacht dat het nu wel moet lukken met de streaming naar het hoortoestel met Amplifon. NIets is minder waar. Van alles geprobeerd, voor de 3e keer naar Beter Horen, en heel uitgebreid samen gekeken naar een oplossing. NIets helpt, de app Amplifon heeft WEL bluetooth koppeling maar nog steeds geen geluid naar het hoortoestel. Getest met Iphone, die doet het WEL goed!!!! (raar dat u het afraadt!)

Dus Samsung, doe er wat aan!!! Ik ben heel erg teleurgesteld, nieuwe toestel gekocht, geld weg, en ook in uw bericht dat het hoortoestel 'te oud' is, van Beter Horen begrijp ik dat het NIET oud is, en dat het comptabel moet zijn, immers er is wel een bluetooth koppeling.

Nogmaals, is er echt geen oplossing?

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is bijzonder dat het nog steeds niet is gelukt. Ik hoop je hiermee verder te kunnen helpen. Je  kan het beste via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.  Je kan ons gerust weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Elca12
Student
Opties

Beste Ajax,

heel fijn dat u mij probeert wilt helpen maar ik begrijp uw uitleg niet helemaal.

vanmiddag is het hoortoestel terug van de fabrikant ter ‘reparatie’. Men zegt daar dat het niet te repareren valt. 
wat ik nog altijd vreemd blijft vinden dat zijn hoortoestel wel kan koppelen met iPhone maar Samsung s24 niet. Teleurstellend!

Als laatste strohalm probeer ik jouw advies te volgen. 
Ik heb op de app systeemfouten gedrukt, en zie lijst met categorie. Welke categorie moet ik kiezen? En je bedoelt dat ik het hele gebeuren zoals het koppelen van hoortoestel met Samsung moet filmen/foto maken? 

kan ik niet gewoon langs Samsung service winkel die mij kan helpen? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Er zijn dus geen defecten gevonden aan jouw hoortoestel.

Voor een foutrapport kan je klikken op categorie Accessoires. In jouw geval hoeft het maken van een foto/video dan niet. Mijn collega's ontvangen dan jouw log, waarmee ze het verder kunnen onderzoeken.

Je kan inderdaad ook naar 1 van onze service punten gaan, alleen ik durf niet te zeggen of ze direct de oplossing kunnen bieden. Zie de onderstaande link voor de locaties van onze Service Centers en om een afspraak te maken.

https://bit.ly/2CKz9mr

Wanneer je meer informatie wenst en om ons op de hoogte te houden kan je gerust ons weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Elca12
Student
Opties

Dank je, ik heb zojuist een foutrapport verstuurd. Krijg ik een bericht hierover terug als ze iets gevonden hebben of zo? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat klopt inderdaad Elca12,

Je krijgt een bericht wanneer ze hebben geantwoord. 

Wat ze wel in onze Service Center kunnen doen is persoonlijk met je meekijken, of er toch een instellingen of app niet goed staat. 

Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes