Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toets gevoeligheid

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2022 01:27 PM)
1098 Weergaven
hangman
Explorer
Opties
Probleem hoe kan ik de toetsgevoeligheid op mn S21FE instellen ik krijg nu dubbele letters als ik aan het schrijven ben aanraakgevoelig heid is erg hoog
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hangman
Explorer
Opties
Thanx ik denk dat ik de oplossing gevonden heb,had gboard toetsenbord geinstaleerd heb samsung toetsenbord aan gezet en het is nu minder irritant dus word dit nu de standaard!!! Thanxx voor je reactie! Gr will

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Heb je bij Instellingen > Display > Aanraakgevoeligheid uit staan? Een schermbeveiliging zou misschien ook de gevoeligheid kunnen vertragen. Anders kijk op site van de Community. Daar is het onderwerp al eerder aan de orde geweest (dec. 2021 - het betrof toen een S20fe). Als niks helpt stuur dan een feedback via de Members App > Ondersreuning > Foutrapporten. Verder kan ik je niet helpen. Hoop voor je dat het gauw verholpen wordt.
0 Likes
Oplossing
hangman
Explorer
Opties
Thanx ik denk dat ik de oplossing gevonden heb,had gboard toetsenbord geinstaleerd heb samsung toetsenbord aan gezet en het is nu minder irritant dus word dit nu de standaard!!! Thanxx voor je reactie! Gr will
0 Likes