Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wekker blijven gebruiken bij laag stroomgebruik

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2022 02:03 PM)
653 Weergaven
ritajg
Apprentice
Opties
Wanneer mijn Samsung S20 5G is uitgeschakeld omdat de batterij bijna leeg is, werkt het alarm niet, ik wil dat de telefoon een beetje stroom behoudt om wakker te worden

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de telefoon automatisch wat stroom bespaart om hem opnieuw op te starten, zodat het alarm kan werken?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Als ik jou was zou ik 's avonds de batterij opladen. De wekker instellen op de gewenste wektijd. De telefoon via de zijtoets uitzetten. Je wordt automatisch op de ingestelde tijd gewekt, zonder eerst opnieuw op te starten. Ik heb ook een S20 5G en gebruik de routines hiervoor: ruim ingestelde bedtijd i.c.m. wekker. Kost mij 5 a 6 % per nacht stroom.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je het in iets meer begrijpelijke taal proberen uit te leggen?

Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Als ik jou was zou ik 's avonds de batterij opladen. De wekker instellen op de gewenste wektijd. De telefoon via de zijtoets uitzetten. Je wordt automatisch op de ingestelde tijd gewekt, zonder eerst opnieuw op te starten. Ik heb ook een S20 5G en gebruik de routines hiervoor: ruim ingestelde bedtijd i.c.m. wekker. Kost mij 5 a 6 % per nacht stroom.
ritajg
Apprentice
Opties
Dit zou automatisch moeten gebeuren wanneer de telefoon voor 5% is opgeladen, het proces wordt automatisch uitgeschakeld zodat de telefoon wordt ingeschakeld om wakker te worden
0 Likes
ritajg
Apprentice
Opties
Deze functie is beschikbaar in oude Nokia-telefoons
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat je wilt kan niet. Heel simpel. Je zou ook je telefoon aan de lader kunnen leggen voordat je gaat slapen😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ritajg
Apprentice
Opties
Maar als ik vergeet wat er gaat gebeuren, word ik niet wakker en ga ik naar de date
0 Likes
ritajg
Apprentice
Opties
Naar mijn mening is dit niet goed en een gebrek aan service
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan koop je voor 5 euro een wekker bij de Action😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ritajg
Apprentice
Opties
Ik heb gekocht, maar nadat ik me verdrietig voelde over de afspraak, als deze oude functie beschikbaar was, zou het me tijd en gevoelens van ontevredenheid hebben bespaard, en ik was blij en de telefoon is genoeg voor mij
0 Likes