Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vocht gedetecteerd USB-poort

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2019 07:44 PM)
233125 Weergaven
Faysal79
Pathfinder
Opties

Ik krijg een melding dat er vocht gedetecteerd is in mijn usb poort .

De telefoon is niet met water in aanraking gek komen. 

Weet iemand of dit een bug is ?

Spring naar oplossing
71 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Dan kun je het toestel het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes
MisterDarkSide
First Poster
Opties

Ik ben keer er mee door regen gefietst in me broek, broek was niet echt heel nat, en toen gaf hij dat nog niet aan. Nu bijna 2 maanden later begint hij met dat te knipperen. Soms wel soms niet. Meerdere dingen geprobeert maar als het door regen komt en niet onder garantie valt (wat wel zou moeten want samsung adverteert er mee) dan doe ik er zo maar mee verder gaan. Dit is sinds ik de software update die al even klaar stond heb uitgevoerd.

0 Likes
MisterDarkSide
First Poster
Opties

Nu is die melding weer weg maar was al 3x eerder gekomen in 12 uur tijd en ook weer weg gegaan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, je kunt nog proberen de USB-poort schoon te maken, vervolgens het toestel opnieuw opstarten. Kijk even aan of het nog terug komt, zo ja, dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch, en vervolgens kun je het toestel resetten.

Mocht je na de reset nog issues ondervinden, dan kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes
zakaria_taybi
Student
Opties

ik heb precies het zelfde probleem, elke dag krijg ik het melding dat er vocht in zit in usb poort terwijl die niet met water in contact is gekomen. Heel irritant.

BruceH
Community Manager
Opties

Hey @zakaria_taybi,

Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

rsz-846676
0 Likes
zakaria_taybi
Student
Opties

@BruceH  schreef:

Hey @zakaria_taybi,

Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

Het gaat om oplaadpunt van mijn note 10 plus. Ik heb letterlijk alles geprobeerd denk aan tandenborstel, tandenstoker, fohn.. niks helpt. Nu heb ik de melding sinds gisteren om 23 uur en kan dus mij tel niet opladen. Dit heb ik bijna elke dag maar soms duurt het niet zo lang.

BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om hem draadloos te laden, dat werkt meestal nog wel.

Als het met een andere kabel ook niet goed gaat, da kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
Gerardanthonio
First Poster
Opties

Helaas werkt deze oplossing alleen met een tip die ik helaas niet mag plaatsen. Samsung kan per mail reageren famanth@gmail.com

0 Likes
Gerardanthonio
First Poster
Opties

Helaas werkt deze oplossing alleen met een tip die ik helaas niet mag plaatsen. Samsung kan per mail reageren famanth@gmail.com

0 Likes