Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

reparatie toestel

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2023 09:01 PM)
442 Weergaven
Members_HORzBgw
Student
Opties

De klantenservice van Samsung

Afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt voor reparatie van een samsung S20 FE 30maanden oud. 
Van Samsung Support krijg ik een bevestiging.

Mijn telefoon laadt niet meer op. De usb-c poort is weer kapot net als een jaar geleden.  (Wel vaak voor een toestel van meer dan 500 euro.) 

Nu krijg ik bericht van Dynafix

Members_HORzBgw_0-1696877720860.png

RA RA HOE KAN DIT.

Na 1 uur aan de telefoon en 3 uur whatsappen nog steeds geen antwoord van Samsung die mijn toestel aangenomen hebben te reparatie. De vrouw aan de telefoon moest het gesprek beëindigen en gooide de hoorn erop. De vrouw van de whatsapp zit waarschijnlijk op de wc en is vergeten antwoorden te geven.

De klachtencommissie mag ik niet spreken en ik moet morgen maar terugbellen.....

Gaat Samsung zo met haar klanten om???

WIE KAN MIJ DE VOLGENDE VRAGEN BEANTWOORDEN ZONDER DE E-MAIL VAN DYNAFIX VOOR TE LEZEN;
Uitleg wat er defect is aan mijn toestel.
Uitleg waarom mijn luidspreker defect is?

met vriendelijke groet,

Marijn

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Members_HORzBgw, goedemorgen. 

 

Dankjewel voor je berichtje en terugkoppeling. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je je telefoon inmiddels ook weer terug hebt. Omdat er naast een vervuilde connector ook een defect aan de luidspreker is geconstateerd is deze ook hersteld. Wanneer je telefoon bij ons in reparatie is wordt deze in z'n geheel hersteld, wij hebben geen mogelijkheid voor gedeeltelijke reparaties. Na de reparatie is jouw telefoon ook weer helemaal conform de fabrieksspecificaties 😇

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het reparatienummer? Als je dat nog even vermeld dan kan er iemand voor je kijken 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_HORzBgw
Student
Opties

Hoi Patrick,

Het reparatienummer van Samsung is

Members_HORzBgw_0-1696879849677.png

Alleen ik begrijp niet helemaal wat je hier mee kunt? 
Kijken kunnen ze ook via de whatsapp en telefonisch contact

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je post het op het forum, zonder reparatienummer kan er ook niet meegekeken worden. Zodra een moderator dit topic ziet kunnen ze gelijk de case erbij pakken en kijken wat er gaande is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_HORzBgw Marijn,

 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het balen is dat jouw toestel voor een 2e keer moeten worden aangemeld voor een reparatie. Zo te zien heb je inderdaad al contact gehad via WhatsApp. Om te voorkomen dat er informatie door elkaar heen loopt, mag je daar het gesprek voortzetten. Uiteraard helpt mijn collega je dan heel graag verder!

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Members_HORzBgw
Student
Opties

Beste Samsung,

 

Volgens mij wordt ik geblocked bij jullie... NIemand wil mij helpen. Ik begrijp er niets van....

0 Likes
Members_HORzBgw
Student
Opties

Beste,

Wat ik vraag is een oplossing voor mijn probleem. Samsung krijgt mijn telefoon aangeboden voor reparatie.  Het toestel laadt niet meer op. Ik krijg een prijsopgave van Dynafix voor een luidspreker. Ik mag toch aannemen dat de telefoon niet opgeladen wordt met de luidspreker.  Er wordt mij gevraagd een mail te sturen naar Dynafix om uitleg te vragen. Daar krijg je dus een algemene mail van terug..... Wij kijken alles goed na en dit hebben we geconstateerd. Het kan namelijk ook zijn dat mijn  telefoon is verwisseld? of de monteur niet zo handig is geweest met mijn toestel en per ongeluk de luidspreker heeft beschadigd.  

Ik vraag om een oplossing en niemand is meer thuis.

Het gaat hier wel om een toestel van meer dan 500 euro aankoopprijs en is volgens mij niet afgeschreven na 2,5 jaar.
Dat de S20Fe een zwakke usb-c poort kan. Maar reparaties offreren die voor dat het toestel werd opgestuurd er niet waren is een beetje zwak ook al geef je een ander bedrijf (Dynafix) de opdracht. 

mvg Marijn

0 Likes
Members_HORzBgw
Student
Opties


Beste Samsung,

 

Vandaag heb ik een e-mail ontvangen met het antwoord op mijn vraag.

 

Hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Marijn

 

Beste mevr/mnr , 

 

Zoals u weet hebben wij u dossier in behandeling, deze is nagekeken door het reparatie centrum en zij geven het volgende aan : 

 

Beste,

 

De laadconnector is erg vervuild,  die word gereinigd  bij akkoord prijsopgave.   Bij het testen van het toestel is gebleken dat de speaker erg graag.  Die dient daardoor ook vervangen te worden.

 

Indien het toestel minder dan 2 jaar oud is, ontvangen wij graag de factuur zodat we dit opnieuw kunnen beoordelen.

Met vriendelijke groet,Kind regards,

 

In afwachting verblijf ik.

 

Met vriendelijke groet,

 

De naam heb ik weggehaald

 

Customer Care

Samsung Electronics Benelux B.V.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Members_HORzBgw, goedemorgen. 

 

Dankjewel voor je berichtje en terugkoppeling. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je je telefoon inmiddels ook weer terug hebt. Omdat er naast een vervuilde connector ook een defect aan de luidspreker is geconstateerd is deze ook hersteld. Wanneer je telefoon bij ons in reparatie is wordt deze in z'n geheel hersteld, wij hebben geen mogelijkheid voor gedeeltelijke reparaties. Na de reparatie is jouw telefoon ook weer helemaal conform de fabrieksspecificaties 😇

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes