Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Usb samsung s20fe geeft melding van vocht ap 3 weken.. gaat niet meer weg

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2023 09:16 PM)
1396 Weergaven
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Ik heb een s20fe en gebruik de usb poort nooit ondat ik alles draadloos doe
Maar toch is functioneert het niet meer en geeft zelfs al weken aan dat er vocht in zou zitten terwijl dit niet het geval is..
Maar die melding gaat dus nooit meer weg
Weet iemand of dit überhaupt weg te krijgen is?

Die usb poort is gewoon een zwakke schakel van de telefoons.. snap ook niet waarom die ook stuk is terwijl ik m nooit gebruik.. 
Repareren zal een oplossing zijn maar uit ervaring van mn partner die een zelfde probleem had was m 2 maanden kwijt voor reparatie...
0 Likes
8 Antwoorden
JustinFissa
Pioneer
Opties
Is het ook geen ophoping van viezigheid? De melding krijg je niet zomaar weg en het is vreemd dat zoiets optreed als je alleen draadloos laden gebruikt
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Rvanklaveren , je kunt proberen deze in een bak met rijst te leggen voor 24uur. Zet het toestel dan ook uit. Laat je even weten of het geholpen heeft?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Helemaal schoongemaakt toen de melding kreeg...
0 Likes
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Er is geen vochtprobleem..
0 Likes
JustinFissa
Pioneer
Opties
Een softreset geprobeerd? Volume down + bixby button indrukken totdat de telefoon opnieuw opstarr
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt dit nog proberen anders is reparatie de enige optie nog. Ik zou je wel aanraden om de tip met de rijst te proberen voordat je andere dingen gaat doen.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/issues-with-wired-charging/

Je kunt er mee naar een servicepunt of laten ophalen. Mijn toestel (Fold 4) was binnen 1 week terug van reparatie. 

Rvanklaveren
Explorer
Opties
Ik heb alles wat hierboven staat ondertussen geprobeerd.. helaas voor mij zal ik m moeten laten repareren..
Het enige wat ik niet begrijp is dat ik m in de iets meer dan een jaar hebbende telefoon m echt maar hooguit 4 of 5 x gebruikt heb en toch defect gaat

Ik zweer bij samsung en dat zal altijd blijven maar die usb is in bijna elke telefoon wel een probleem geweest!
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb al 8 jaar een Samsung maar heb daar nog nooit last van gehad. Ik laad thuis vaak draadloos op maar tussendoor met de kabel ook. Heb bijna elk jaar een nieuw toestel dus aan variatie ligt het niet. Heb je hem al 24 uur in een bak met rijst laten liggen? Heb je ook al een andere kabel geprobeerd? Ik heb vorig jaar gehad dat ik de vocht melding kreeg omdat mijn kabel blijkbaar nat was (blikje drinken in de auto). Uiteindelijk ging die kabel stuk en bleef die melding houden, nieuwe kabel gekocht en probleem opgelost.