op 27-09-2023 09:36 PM
Ik heb op vakantie mooie foto's gemaakt, maar een aantal foto's worden na het openen gedeeltelijk of geheel grijs (zie voorbeeld). In de galerie pictogrammen hebben ze deze grijze vlakken niet en soms duurt het ook 1 a 2 seconden voordat de foto gedeeltelijk grijs wordt. Ook oudere fotos krijgen ineens een grijs vlak, terwijl dit toentertijd niet zichtbaar was. Wat is er aan de hand en belangrijker, hoe los ik dit op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-09-2023 09:17 AM
Hoi @Catharina-83 , ik vermoed dat het geheugen defect aan het gaan is. Heb je het toestel al eens herstart? Je kunt proberen om de foto's te kopiëren naar een laptop/pc kijken of het daar wel zichtbaar is. Ik raad je aan om een back-up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, als het probleem daarna nog steeds is dan is het geheugen defect.
op 28-09-2023 09:17 AM
Hoi @Catharina-83 , ik vermoed dat het geheugen defect aan het gaan is. Heb je het toestel al eens herstart? Je kunt proberen om de foto's te kopiëren naar een laptop/pc kijken of het daar wel zichtbaar is. Ik raad je aan om een back-up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, als het probleem daarna nog steeds is dan is het geheugen defect.
op 28-09-2023 05:07 PM
Heeft u de foto's verplaatst naar de SD kaart of terug? Zet ze allemaal in een nieuw mapje op de interne opslag en dan denk ik dat uw probleem is opgelost.
op 29-09-2023 09:37 AM
Hi @Catharina-83, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En staan de foto's op je telefoon zelf, een geheugenkaart of maak je gebruik van een clouddienst hiervoor?
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 02-10-2023 07:57 AM
op 02-10-2023 07:58 AM
op 06-10-2023 08:49 AM
Hi @InternetFeitje,
Hebben de tips van Martijn bij jou geholpen? Laat het vooral weten!
Groetjes,
Daphne
op 06-10-2023 08:54 AM
op 06-10-2023 08:59 AM
06-10-2023 10:53 AM - bewerkt 06-10-2023 10:57 AM
Beste @MartijnK @,
Mijn telefoon is helemaal up to date. In de veilige modus zijn de foto's nog steeds voorzien van strepen en vlakken. Ik heb de foto's overal naar toe geplaatst, maar dit geeft ook geen verandering. Ik ben nu van alles een back up aan het maken, zodat ik mijn telefoon terug naar fabriek instellingen kan zetten. Dat is nog mijn laaste hoop.