Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's worden bij het laden grijs S20

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2023 09:36 PM)
1370 Weergaven
Catharina-83
Apprentice
Opties

Ik heb op vakantie mooie foto's gemaakt, maar een aantal foto's worden na het openen gedeeltelijk of geheel grijs (zie voorbeeld). In de galerie pictogrammen hebben ze deze grijze vlakken niet en soms duurt het ook 1 a 2 seconden voordat de foto gedeeltelijk grijs wordt. Ook oudere fotos krijgen ineens een grijs vlak, terwijl dit toentertijd niet zichtbaar was. Wat is er aan de hand en belangrijker, hoe los ik dit op. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Catharina-83 , ik vermoed dat het geheugen defect aan het gaan is. Heb je het toestel al eens herstart? Je kunt proberen om de foto's te kopiëren naar een laptop/pc kijken of het daar wel zichtbaar is. Ik raad je aan om een back-up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, als het probleem daarna nog steeds is dan is het geheugen defect. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Catharina-83 , ik vermoed dat het geheugen defect aan het gaan is. Heb je het toestel al eens herstart? Je kunt proberen om de foto's te kopiëren naar een laptop/pc kijken of het daar wel zichtbaar is. Ik raad je aan om een back-up te maken en het toestel daarna terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, als het probleem daarna nog steeds is dan is het geheugen defect. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Niet zomaar gebanned
First Poster
Opties

Heeft u de foto's verplaatst naar de SD kaart of terug? Zet ze allemaal in een nieuw mapje op de interne opslag en dan denk ik dat uw probleem is opgelost.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Catharina-83, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? En staan de foto's op je telefoon zelf, een geheugenkaart of maak je gebruik van een clouddienst hiervoor? 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
InternetFeitje
Explorer
Opties
Ik heb hier ook last van op mijn A34 5g. Maar heb dit altijd bij alle andere toestellen van Samsung gehad. Het ligt niet aan mijn sd kaart. Ik heb afgelopen 2 jaar een oppo gehad, zelfde sd, nergens last van gehad. Heb deze telefoon nu net 1.5 maand en het gebeurd weer. Ik snap het niet? Resetten van de telefoon helpt niet en mijn sd kaart is al is helemaal leeg geweest.
0 Likes
InternetFeitje
Explorer
Opties
Voorbeeld:20231001_180055_1000031008_1696176056.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @InternetFeitje,

Hebben de tips van Martijn bij jou geholpen? Laat het vooral weten!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
InternetFeitje
Explorer
Opties
Het is me nog niet voorgevallen maar het kan soms weken duren voordat mijn foto wordt vernield. Maar als het nog is voorvalt dan laat im het weteb
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Kijk vooral of de Veilige Modus voor jou effect heeft. Laat het zeker weten of het heeft geholpen!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Catharina-83
Apprentice
Opties

Beste @MartijnK @,

Mijn telefoon is helemaal up to date. In de veilige modus zijn de foto's nog steeds voorzien van strepen en vlakken. Ik heb de foto's overal naar toe geplaatst, maar dit geeft ook geen verandering. Ik ben nu van alles een back up aan het maken, zodat ik mijn telefoon terug naar fabriek instellingen kan zetten. Dat is nog mijn laaste hoop.

0 Likes