Ik heb sinds twee dagen een S21. Ik connecteerde mijn headset en deze werkt perfect om te telefoneren. Maar audio van facebook of andere apps... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Ik heb sinds twee dagen een S21. Ik connecteerde mijn headset en deze werkt perfect om te telefoneren. Maar audio van facebook of andere apps... Bekijk bericht |
Hallo, Heeft iemand misschien een idee hoe je het snel menu wat geopend wordt als je van boven naar beneden veegt, vergrendeld in... Bekijk bericht Je kan niet instellen dat je deze niet meer naar beneden kan vegen. Wel kan je instellen dat op deze... Bekijk bericht |
Ben ik de enige die het oplichtende ledlampje mist als indicatie voor een gemist gesprek of binnengekomen berichtje? 🤔. Just... Bekijk bericht |
Hi, hoe zet ik foto's en video's over van telefoon naar icloud? 😇 Bekijk bericht |
S21 Ultra Exynos. SInds de mei-update (kan ook toeval zijn) heb ik issues met mijn camera. De 1.0x lens wil niet autofocussen en dan met name in... Bekijk bericht Hi @Members_LEAAs4v, goedemiddag. Goed dat je ons een berichtje stuurt, het is natuurlijk niet fijn ... Bekijk bericht |
Ben eigenlijk redelijk tevreden met mijn S10+. Maar erger mij steeds vaker aan de waardeloze biometrie. Het komt er altijd op neer dat ik... Bekijk bericht @Members_UQPuI5p Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen... Bekijk bericht |
Sinds gisteren krijg ik om de zoveel seconden een popup 'Google stopt steeds'. Ik heb nu via Instellingen -> Apps -> Google ->... Bekijk bericht |
Ik wordt dagelijks meerdere keren gebeld door vaste en 06 nummers die ik niet ken. Af en toe spreken ze mijn voicemail in en daaruit blijkt... Bekijk bericht Inmiddels paar weken verder en uiteindelijk besloten een nieuw telefoonnummer te nemen... Bekijk bericht |
#oververhit #S20FE4G Hallo mensen, Heb de laatste tijd veel problemen met OVERVERHITTING van mijn telefoon. ... Bekijk bericht Hi @aangeboden, Is jouw toestel up-to-date? En heb je hem al eens gereset? Ik raad je aan om een bac... Bekijk bericht |
Hi, Heb sinds kort de s20 FE 5G en wat heel vervelend is is dat soms de Samsung Music app uit zichzelf muziek begint af te spelen. Niet alleen... Bekijk bericht Hi @Sanneke1991, goedemiddag. Wat heb je precies gereset? En welke app gebruik je voor he tafspelen ... Bekijk bericht |
Krijg via de mail voor mijn verjaardag een aanbieding via Samsung Belgie maar kan deze niet verzilveren in Nederland. Probeer de hele ochtend... Bekijk bericht |
Dit lijkt me niet normaal.... Een uur Instagram verbruikt evenveel batterij als 1 minuut camera?? ... Bekijk bericht Hi @Bilo_75, goedenavond. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is ... Bekijk bericht |
het terugstellen naar de fabrieksinstellingen van de S21 lukt totaal niet, na contact met de helpdesk via messenger, whatsapp en telefonisch... Bekijk bericht @Members_VT7vaAl Met het terugbellen heb ik persoonlijk nooit problemen ondervonden.Ze bellen wel me... Bekijk bericht |
Mijn vraag is, ik heb geen geluid op mijn oortjes als ik op youtube kijk. Wie weet wat te doen. Bekijk bericht @Stoker51 Als je Buds Pro met Netflix werken is het defect niet op je oortjesBuds Pro huidige versie... Bekijk bericht |
Goedemiddag,ik heb sinds dinsdag de Samsung S20FE, en op de 1 of andere manier is mijn telefoon ongevraagd gekoppeld aan mijn PC. Op zich vind ik... Bekijk bericht Hi @TessaG, Het lijkt erop dat je jouw Galaxy toestel en Windows PC met elkaar hebt verbonden: https... Bekijk bericht |
Ik heb gezocht of mijn vraag al eerder is gesteld maar kan het niet vinden. Ik heb een S20-5G en na de laatste Android update staan bij... Bekijk bericht |
Beste mensen heeft iemand toevallig al de maandelijkse ( update Juni ) gehad voor de Samsung S21 Ultra ? Bekijk bericht |
Goedeavond Ik heb sinds gisteren de Samsung s21 ultra en ik vraag me af hoe ik nu al 5G kan hebben. Daar moet je toch een apart... Bekijk bericht Mogelijkheden op 5G, de toekomst beloofd veel goeds 😁 dit soort snelheden zul jij ook kunnen halen ... Bekijk bericht |
Ik zag dat het eerder was gevraagd en dat er ook een goede oplossing was gegeven maar ik krijg dit te zien, dat durf ... Bekijk bericht |
Ik heb mijn S20 FE nu 3 maanden. Hij heeft nu bijna iedere dag een keer dat het scherm op zwart gaat en ook niet meer reageert. Ik krijg wel nog... Bekijk bericht Hey @KirstinS, Welkom op de Community! Is het nog gelukt om een back-up te maken en het toestel te r... Bekijk bericht |