Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2017 09:22 PM)
11664 Weergaven
cvdd
First Poster
Opties

Ik heb een soundbar K650 met 2 wireless R1 speakers, als ik deze als surround instel zijn de R1 speaker heel zachtjes in verhouding tot de K650 soundbar die als centerspeaker fungeert.

Ook als ik het in de multiroom app instel ( zie foto )Multiroom app .png

Als de twee R1 speakers los koppel uit het surround systeem ( via de app ) en ze als stereo laat spelen zijn ze wel goed hoorbaar.

Geheel is via wifi gekoppeld

 

Wie weet hoe ik het volume van de R1 speaker harder kan zetten?

De app en de TV ( type UE49KS800 ) laten dit niet toe.

De twee R1 speaker zo hard mogelijk en de soundbar zo zacht mogelijk en dan nog zijn de beide R1 speaker haast niet hoorbaar. ( zie foto )

 

 

Mvg

CVDD

0 Likes
Spring naar oplossing
227 Antwoorden
Robert17
Journeyman
Opties

Beste JoeriS ,

 

Vandaag Tros Radar benaderd over de schaamteloze en belachelijke houding en afwikkeling van dit probleem van Samsung in deze.

 

Vara's kassa en andere media volgen.

 

Ik adviseer onze medegedupeerde hetzelfde te toen om ze een vuist te maken en en in een uitzending van Radar Samsung aan de schandpaal te nagelen.

 

Dit is echt te belachelijk voor woorden.

 

De tijd van geduldig en timide afwachten is voorbij !!!

 

Berkepeis
Explorer
Opties

Ga ik ook doen. Heb je eeb link of oets dergelijks. Gr jack

0 Likes
Robert17
Journeyman
Opties

Even account aanmaken

https://radar.avrotros.nl/over/contact/contact-tv/

 

En als onderwerp deze text gebruiken :

 

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650 Samsung.

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het spijt me oprecht dat ik niet eerder een bruikbaar antwoord heb weten te produceren. Hoe jammer ik het ook vind dat jullie deze wegen moeten bewandelen, hoop ik van harte dat het alsnog tot een antwoord leidt waar iedereen wat mee kan. Zelf hou ik niet op met navragen, dus mocht ik alsnog terugkoppeling hierover ontvangen zal ik het hier met jullie delen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Feyenoord
Explorer
Opties

Beste #JoeriS, heb je nog steeds niets vernomen? (Dit duurt wel erg lang ja)

Waarschijnlijk niet. Ik heb wel iets uitgevonden wat voor mij hielp, alleen zal dit naar voor een bep aantal toestellen kunnen:

1ontkoppel je boxen via de Samsung-app

2maak de wifiverbinding in de tv- instellingen tussen de boxen opnieuw als surround opstelling.

3reset hier de hardheid-verhouding tussen de boxen en zet nu opnieuw de verhouding maximaal tussen de soundbar en de surroundboxen.

 

Zo werkt het bij mij weer, maar na uitzetten van alles ben je deze instelling alleen weer kwijt. (En moet je de ev. keer dit opnieuw instellen)

 

 

0 Likes
Berkepeis
Explorer
Opties

Hallo feyenoord,

Deze oplossing is al een keer langs geweest, werkt inderdaad tijdelijk.

Sommigen van ons hebben een samsung tv van 2013, ik dus, en die hebben de optie soundshare ipv  tv connect, weet het verschil hierin eigenlijk niet.

0 Likes
Caroline1969
Pioneer
Opties

Deze optie is inderdaad al eerder voornij gekomen en waren we al eerder zelf ook achter gekomen. Alleen wij zetten de apparatuur (tv etc) voor het slapen gaan uit. Dan zijn dus je genoemde instellingen weer verdwenen.  

0 Likes
Feyenoord
Explorer
Opties

Beste @joeris, ik had vertrouwen in een oplossing van jou (en Samsung) maar na zo lange tijd moet toch ook zeggen dat het vertrouwen in jou ver weg gezakt is. Je reageert niet eens meer op berichten....

Gr Bob

0 Likes
Andre15
Explorer
Opties

Ik heb het vertrouwen in Samsung volledig opgegeven.

Heb inmiddels Sonos aangeschaft en dat werkt super.

zal dus nooit meer iets van Samsung aanschaffen.

er komt geen tv of telefoon van Samsung meer hier in huis.

wat een slecht bedrijf!!

Caroline1969
Pioneer
Opties

Nog erger......het interesseert Samsung niets. Joeris (is steeds een andere antwoord-robot)  is de portier die net doet of onze klacht daadwerkelijk in behandeling genomen is. De klacht ligt nergens. Ja,  in de prullebak daar ligt hij. Voor mij ook nooit meer samsung. En dat ligt vooral aan de slechte service van Samsung. Wat bar slecht en onvoorstelbaar voor zo'n groot bedrijf. Deze heb ik niet aan zien komen en ik ben diep teleurgesteld. 

0 Likes